וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיוון בבית"ר ירושלים: חוגג זז הצידה. אוחנה יו"ר, בניון מנהל מקצועי

3.4.2019 / 8:26

בקבוצה ערכו אתמול פגישת עבודה. גורם: "כשבניון ואוחנה יסגרו על המתווה המקצועי, חוגג יילך אחורה". סיכויים נמוכים שקלינגר יישאר

גבריאל תמאש בדיון לאחר מעצרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- חוגג יזוז הצידה, בניון ואוחנה יובילו מקצועית

- רוני לוי ושרון מימר מועמדים מובילים להחליף את קלינגר

- איתמר ניצן צפוי להישאר

seperator

בבית"ר ירושלים רצו לשמוע אתמול (רביעי) מניר קלינגר מה מצבו הרפואי והאם יוכל לחזור לאמן העונה, אך מעבר לכך, הפגישה כללה גם את ההכנות לעונה הבאה וכל נושא איוש הצוות המקצועי והשתלבותו של יוסי בניון במערכת. בשל מצבה של הקבוצה בתחתית, הצדדים החליטו לדחות לשבוע הבא את הפגישה עם בניון אך במקביל מתקיימות שיחות והצדדים קרובים ליצירת מתווה שבו בניון ישמש כמנהל המקצועי של המועדון. המנכ"ל מוני ברוש ימשיך להיות אחראי על כל נושא השיווק, המיתוג והפיתוח העסקי של המועדון ויעבוד בשיתוף פעולה עם אוחנה ובניון.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "בניון ואוחנה משוחחים באופן רציף על הנושא, ברגע שהם ייסגרו על המתווה המקצועי, חוגג יילך צעד אחורה וישאיר להם להוביל מבחינה מקצועית, אוחנה כיו"ר ויוסי כמנהל מקצועי. להוביל זה גם אחריות. הדברים יותר לא יהיו באוויר ובסיעור מוחות, מי שיעמוד בראש יהיה גם האחראי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ינהלו את העניינים המקצועיים בעונה הבאה. בניון ואוחנה/אדריאן הרבשטיין

אגב, במסגרת תפקידו של בניון הוא אמור להיות צמוד לקבוצה ביום יום באימונים, כאשר במשחקים הוא יבחר אם לשבת על הספסל או ביציע. רק לאחר שכל הנושא ייסגר באופן סופי, אמורים הצדדים להתחיל ולעבוד על העונה הבאה. לניר קלינגר יש חוזה לעונה נוספת אך הסיכויים שיישאר נמוכים וככל הנראה השניים יחפשו אופציה אחרת, כאשר רוני לוי הוא המועמד המוביל בשלב זה. גם האופציה של שרון מימר נמצאת על הפרק.

בגזרת השחקנים, הנושא הבוער בו יצטרכו לקבל החלטה זוהי עמדת השוער. הכיוון כרגע הוא להשאיר את איתמר ניצן ולוותר על ארנסט שטקוס. בנוסף, יצטרכו לקבל החלטות סופיות בנוגע למאור בוזגלו ולהתחיל בחיפושים אחר בלם, קשר וחלוץ זרים. הזרים אפונסו טיירה, אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ צפויים לעזוב. לטיירה חוזה לעונה נוספת אך בבית"ר מעוניינים בקשר אחורי ברמה גבוהה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully