וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יהיה קשה אם לא נשחק באירופה", שועה צפוי לפתוח מול חדרה

1.4.2019 / 16:20

במועדון מבינים שהכרטיס לליגה האירופית בסכנה. גם אבו פאני צפוי לפתוח במשחק הקרוב. הירוקים ינסו לצרף שחקנים צעירים בקיץ

יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי ההפסד של מכבי חיפה למכבי תל אביב בשבת

במכבי חיפה מבינים ששני ההפסדים האחרונים, לבני יהודה ומכבי תל אביב, העמידו את הקבוצה בסכנה שלא להשיג את אחד מהכרטיסים למוקדמות הליגה האירופית. חיפה ממוקמת כעת במקום הרביעי מתחת להפועל באר שבע ומכבי נתניה ושלוש נקודות בלבד מעל בני יהודה כש-24 נקודות נותרו בקופה.

בקבוצה מייחסים חשיבות אדירה להשתתפות במפעל אירופי בעונה הבאה. "זה יהיה קשה אם לא נשחק באירופה", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שלשחק במפעלים האירופים גורם גם לשחקנים לרצות להגיע ולשחקנים הקיימים להשתפר". בחיפה מבינים שהמשחק מול הפועל חדרה הופך למשמשעותי ביותר כאשר ירדן שועה, מוחמד אבו פאני וארנסט מאבוקה צפויים להיכנס להרכב.

במקביל, בקרב השחקנים טוענים שעדיין לא ברור מהו תפקידו של ג'ובאני רוסו. שחקן העבר, שהוגדר על ידי המועדון כמנהל פיתוח מנטאלי, לא שוחח עם השחקנים מיד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב ולטענת חלקם נראה שרוסו דווקא משמש יותר כעוזר מאמן מאשר מנטליסט. עם זאת, השחקנים העידו שעצם הנוכחות של רוסו חשובה מאוד.

בנוגע לעונה הבאה, במכבי חיפה יש כוונה להמשיך בקו של החתמת הצעירים הישראלים הבולטים. כזכור, עוד בחודש ינואר סימנו במכבי חיפה שלושה שחקנים עיקריים לעונה הבאה בגזרת הישראלים והם דוד קלטינס, ירדן כהן ודן ביטון. אגב, לאחרונה ניסו לשדך לקבוצה את מגנה הימני של בית"ר ירושלים אנטואן קונטה, אך לא ברור אם בחיפה כלל ירצו לנסות מהלך שכזה.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לפתוח מול חדרה. שועה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully