וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ גדול בבית"ר לקראת סכנין, קונטה: "לא מטפלים בי נכון"

31.3.2019 / 16:08

בקבוצה מהבירה חוששים לאחר הניצחון של מ.ס. אשדוד והסכנה להסתבך בתחתית. קונטה: "מחזירים אותי להתאמן לפני הזמן וכואב לי"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתייחס לנבחרת

לחץ גדול מאוד בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הביתי הערב (ראשון, 20:30, ספורט 1) נגד בני סכנין. הניצחון של מ.ס. אשדוד אתמול וצמצום הפער לחמש נקודות בתחתית העלה את מפלס הלחץ ואפילו חשש בבית"ר שחלק מהשחקנים לא יעמדו בו. לא במקרה הקפטן הפצוע עידן ורד נתבקש להיכלל בסגל על אף שלא יוכל לשחק. בבית"ר חושבים על כל דרך מוראלית לחזק את השחקנים ולשחרר אותם מהמתח בו הם שרויים. אגב, ורד עצמו עשוי לעבור ניתוח בקרוב במידה שהזריקות בכף הרגל לא יעזרו.

כבר אתמול בערב השחקנים הבכירים שוחחו ביניהם לקראת המשחק ואמרו: "לפני הניצחון של אשדוד חשבנו שתיקו יספיק לשמור מרחק ולהיות בטוחים, עכשיו תיקו זאת כבר לא תוצאה טובה, צריך לנצח בכל מחיר". מעבר לעידן ורד, אנטואן קונטה ממשיך לסבול מכאבים ואף אמר לשחקנים כי "לא מטפלים בי נכון, זאת פעם שנייה שמחזירים אותי להתאמן עם הקבוצה לפני הזמן וכואב לי". מיקי סירושטיין עבר אתמול ניתוח במיניסקוס וסיים את העונה.

בשל הסיטואציה המתוחה, בבית"ר דחו בשלב זה כל עיסוק בעונה הבאה, כולל בנוגע לצוות המקצועי, ויחלו לעשות זאת רק לאחר המשחק, בתקוה שהקבוצה תנצח. לא מעט שחקנים ועובדי מועדון רוצים תשובות בנוגע לעתידם, אך במועדון הבהירו כי בשלב זה המטרה היחידה היא לגמור עם ההתמודדות בתחתית ורק לאחר מכן לחשוב על העונה הבאה.

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה מאוכזב. יוסי ציפקיס
קונטה כועס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully