וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הקבוצה אליה משתייך השחקן העצור פתחו בקמפיין תמיכה ברשת

30.3.2019 / 11:20

חלקם אף יגיעו לבית המשפט לתעבורה כדי לתמוך בו. במועדון החליפו את הייצוג של השחקן וציינו שנראה שהוא מדוכדך ובמצב רוח ירוד

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אוהדי הקבוצה אליה משתייך השחקן הזר שעצור בשל נהיגה מהירה בשכרות, פתחו בקמפיין תמיכה ברשת בעד השחקן. חלק מהם אף מתכוונים להגיע מחר (ראשון) לבית המשפט לתעבורה בפתח תקוה כדי להביע תמיכה בשחקן. כזכור, השחקן נעצר ביום שלישי לאחר שנתפס נוהג במהירות של 205 קמ"ש ועם רמת אלכוהול בדם שגבוהה פי שלוש מהמותר.

במועדון החליפו את הייצוג של השחקן, ומחר בדיון כבר יופיע עורך דין איתן סטולר שנחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בארץ בתחום התעבורה. במועדון ובסביבת השחקן מקווים שהשחקן ישתחרר מחר למעצר בית, כאשר בסביבת המועדון תוקפים את ההחלטה לעצור אותו לזמן ממושך. "זה הזוי שהוא עצור כל כך הרבה ימים", אמר אחד מהשחקנים, שהוסיף: "מישהו צריך לעזור לו ומהר". במועדון אף ציינו שכשאשר ראו ושוחחו עם השחקן, הוא נראה מדוכדך ובמצב רוח ירוד.

במקביל, הבעלים ממשיך לכעוס גם על אנשי המועדון שלא מנעו מהשחקן את האירוע. כזכור, השחקן בילה לפני שנתפס עם מנכ"ל המועדון בחגיגת יום הההולדת של המנכ"ל, דבר שמעורר את זעמו של בעלי הקבוצה.

הכדורגלן העצור (מטושטש). יותם רונן
האוהדים תומכים בו. הכדורגלן העצור/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully