וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצלמו ובדמותו של ג'אנמרקו פוצקו: גם ססארי הסתבכה, אך מחכה להפועל חולון

28.3.2019 / 0:01

הקבוצה האיטלקית עלתה לחצי גמר היורופקאפ, אף שפיגרה ב-26 הפרש בבית מול קרשיאקה, ותתארח בישראל למחרת הבחירות. היא קולעת כ-90 נקודות למשחק ועומדת העונה על מאזן 2:17 באירופה, אבל מדורגת רק במקום ה-11 בליגה

ONE

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חולון מול עירוני נהריה

אחרי שהתאוששה מההסתבכות הדרמטית אתמול בסקשפהרבאר, הפועל חולון תפגוש בחצי גמר היורופקאפ את דינמו ססארי. האיטלקים השלימו הערב (רביעי) את עלייתם, ובדומה ליריבתם הישראלית עברו מכשול לא צפוי בדרך. אחרי שניצחו את קרשיאקה במשחק הראשון בטורקיה ב-19 הפרש, הם כבר פיגרו ב-26 נקודות בבית והיו בעמדת הדחה, אבל התעשתו עם ריצת 3:22 במהלך הרבע הרביעי וסחטו תיקו 83:83.

ססארי תתארח בארץ בעוד שבועיים, 10 באפריל, למחרת הבחירות לכנסת. הגומלין ייערך כעבור שבוע בסרדיניה.

הקבוצה מאיטליה, שזכתה לפני ארבע שנים בדאבל והופיעה ביורוליג ב-2015 וב-2016, אינה מזכירה את הסגל שהיה לה אז - אבל תגיע כפייבוריטית למפגש הכפול עם חולון. היא שולטת העונה ביורופקאפ ועומדת על מאזן 2:17 (ותיקו אחד) בכל שלבי המפעל הרביעי בחשיבותו, ומדורגת רק במקום ה-11 בליגה האיטלקית. נכון לעכשיו, היא לא תעלה אפילו לפלייאוף.

שתי הקבוצות נפגשו אשתקד בשלב הבתים של ליגת האלופות, וססארי ניצחה פעמיים, אבל שתיהן הודחו. בעוד חולון סיימה אז את דרכה, האיטלקים המשיכו ליורופקאפ - והודחו כבר בשמינית הגמר.

ססארי, המאומנת בידי כוכב העבר ג'אנמרקו פוצקו, משחקת כדורסל התקפי - ושואפת לרוץ בכל הזדמנות, בדומה לסגנון המשחק שהנהיג מאמנה בימיו כרכז מוביל באיטליה. היא קולעת כ-90 נקודות למשחק בכל המסגרות, ומסתמכת על כוח אש אמריקאי: כוכביה המרכזיים הם הגארדים ג'יימי סמית', סקוט באמפורת' וטיירוס מגי, הפורוורד רשון תומאס והסנטר ג'ק קולי, כשהמקומי הבכיר הוא שחקן הפנים אכילה פולונארה. פנים מוכרות נוספות: סטפנו ג'נטילה, הבן של ננדו והאח של אלסנדרו.

בחצי הגמר המקביל תפגוש קבוצה איטלקית אחרת, וארזה, את ורצבורג הגרמנית.

עוד בנושא:

הפועל חולון הובסה, אבל עלתה לחצי גמר היורופקאפ

ג'אנמרקו פוצקו, נבחרת איטליה. GettyImages
פוצקו מאמן את ססארי, כאן הוא בימיו כשחקן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully