וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של הכדורגלן הזר הוארך עד ליום ראשון הקרוב בשעה 12:00

בית המשפט האריך את מעצרו של השחקן שחשוד בנהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול. כזכור, הוא נתפס נוהג במהירות של 205 קמ"ש

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

מעצרו של הכדורגלן הזר שחשוד בנהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול, הוארך היום (רביעי) עד ליום ראשון הקרוב בשעה 12:00. כזכור, השחקן נעצר בלילה שבין שני לשלישי לאחר שנתפס נוהג במהירות של 205 קמ"ש, כשהוא תחת השפעת אלכוהול.

השחקן הובא אתמול לשיפוט מהיר בבית משפט השלום בפתח תקוה ומעצרו הוארך. לפי המשטרה, בבדיקת ינשוף שנערכה לשחקן, נמצאו 733 מ"ג אלכוהול, פי שלושה מהמותר בחוק. השוטרים מיהרו לעצור אותו באופן מיידי ורכבו הוחרם. ביחד עם הכדורגלן שהו ברכב שתי נוסעות נוספות. נגד השחקן הוגש כתב אישום בגין נהיגה בשכרות ובמהירות 200 קמ"ש, במקום בו המהירות המירבית המותרת היא 90 קמ"ש, ללא רישיון וללא ביטוח.

לוואלה! ספורט נודע שהשחקן הזר שנתפס, שהה אמש במסיבת יום ההולדת של מנכ"ל המועדון בו הוא משחק, וכן שתה במהלך אותה מסיבה. הבעלים של המועדון אמר לוואלה! ספורט: "אני עוד לא יודע כל כך את הפרטים, שמעתי על כך רק עכשיו. זו התנהגות לא הולמת, אך במקומות מסוימים בעולם החוק מאשים את בית העסק שנתן לו לשתות ואת החברים והאנשים שהיו איתו ונתנו לו לשתות יותר מדי - בדיוק כמו שהוא מאשים את מי ששתה. אני חושב שזו התנהגות לא הולמת, ושגם האנשים והחברים שהיו איתו היו צריכים למנוע ממנו לשתות ולעלות על ההגה. אברר כעת את כל הפרטים ואדע איך אנהג".

הכדורגלן העצור (מטושטש). יותם רונן
הכדורגלן היום בבית המשפט/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully