וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שנעצר בחשד לנהיגה בשכרות: גבריאל תמאש מהפועל חיפה

31.3.2019 / 18:53

הבלם נתפס בשלישי לפנות בוקר נוהג במהירות של 205 קמ"ש, עם אלכוהול בדמו, ומאז נותר במעצר. הדיון בעניינו ייערך ביום שני. מנכ"ל המועדון ונציג הבעלים בילו איתו באותו לילה, יואב כץ שוקל את צעדיו בנוגע לשלושה: "חוסר אחריות"

גבריאל תמאש בדיון לאחר מעצרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הותר לפרסום: הכדורגלן שנעצר בחשד לנהיגה בשכרות הוא גבריאל תמאש, בלמה הרומני של הפועל חיפה. תמאש נעצר בלילה שבין שני לשלישי שעבר לאחר שנתפס נוהג במהירות של 205 קמ"ש, כשהוא תחת השפעת אלכוהול. לפי המשטרה, בבדיקת ינשוף שנערכה לשחקן, נמצאו 733 מ"ג אלכוהול, פי שלושה מהמותר בחוק. השוטרים מיהרו לעצור אותו באופן מיידי ורכבו הוחרם. ביחד עם הכדורגלן שהו ברכב שתי נוסעות נוספות.

נגד השחקן הוגש כתב אישום בגין נהיגה בשכרות ובמהירות 200 קמ"ש, במקום בו המהירות המירבית המותרת היא 90 קמ"ש, ללא רישיון וללא ביטוח. לוואלה! ספורט נודע שתמאש שהה באותו ערב במסיבת יום ההולדת של מנכ"ל המועדון, בה נכח גם נציג הבעלים אמיר הברפלד, וכן שתה במהלך אותה מסיבה. יואב כץ זועם על המעורבים ושוקל את צעדיו בכל הנוגע לשלושה. גורמים המעורים בפרטים טוענים שכץ אף הציע לדורון אוסידון לשוב לתפקידו כמנכ"ל, אך עושה רושם שנציג הבעלים לשעבר יסרב.

מאז האירוע, שהה תמאש במעצר, גם הוא נתון גם היום (ראשון). הבלם יישאר הלילה במעצר, הדיון בעניינו ייערך מחר לאחר שהמשטרה ביקשה עיכוב ביצוע. השופטת מגי כהן פסלה את השחקן מלנהוג ברכב עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

עוד בנושא:

"מה עשית, יא שיכור": ברומניה לא הופתעו מההסתבכות של גבריאל תמאש
הפועל חיפה - הפועל תל אביב: קובי רפואה "מקווה שהמומנטום לא נעצר"

פלייר גבריאל תמאש. שלומי גבאי
מסתבך עם החוק, ולא בפעם הראשונה. גבריאל תמאש היום בבית המשפט/שלומי גבאי

עורכי הדין איתן סטולר ותומר נגולה המייצגים את הבלם אמרו לוואלה! ספורט כי הם "מקווים שהמשטרה תתעשת על עצמה", וכי הבלם "כבר ריצה כמה ימים טובים במעצר ואנחנו מאמינים שלמד את הלקח. זהו. מספיק. נילחם על החפות שלו בבית המשפט".

הבעלים של יואב כץ הפנה אצבע מאשימה גם על בעל העסק שסיפק לבלם את האלכוהול: "זה חוסר אחריות, אבל לא רק תמאש חסר אחריות - גם אמיר הברפלד ואורן שטרלינג, אשתו של תמאש וגם בעל העסק. ארצות הברית גם בעל העסק היה עומד לדין. אני רוצה קודם לגמור את הפרשה ואז נטפל בחוסר אחריות הזה במסגרת המועדון".

תמאש בן ה-35 היה מעורב במהלך הקריירה במספר פרשיות הקשורות להתמכרותו לאלכוהול. בפברואר 2009 הוא נשלח לקבוצת המילואים של דינמו בוקרשט אחרי ששתה אלכוהול באימונים. באוגוסט 2011 בילה בפאב עם חברו לנבחרת רומניה אדריאן מוטו יום לפני משחק, והושעה מהסגל. במאי 2013, בעודו שחק ווסט ברומיץ', פרץ לבניין לאחר שהשתכר. כמו כן, במהלך עונת 2014/15 שוחרר מסטיאווה בוקרשט בעקבות איחור לאימון שנבע משתייה מרובה של אלכוהול.

עוד באותו נושא

"מה עשית, יא שיכור": ברומניה לא הופתעו מההסתבכות של גבריאל תמאש

לכתבה המלאה
אשתו של גבריאל תמאש. שלומי גבאי
גם אשתו של תמאש הגיעה לבית המשפט/שלומי גבאי
עורכי הדין איתן סטולר מימין ותומר נגולה המייצגים את גבריאל תמאש. יח"צ,
עורכי הדין איתן סטולר ותומר נגולה המייצגים את תמאש/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully