וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלדד שביט מונה למאמן

26.3.2019 / 12:00

מאמן מרמורק לשעבר, יהיה הסמכות הבכירה על הקווים וימשיך בעונה הבאה גם אם הקבוצה תרד ללאומית. משחק הבכורה: נגד בית"ר בטדי. שביט: "היו כבר מסעות הירואיים, כולם כבר קברו אותנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בני סכנין תרד ככל הנראה לליגה הלאומית בתום העונה, אך היום (שלישי) הקבוצה הודיעה על מינויו של מאמן שישי. אלדד שביט מונה למאמן הקבוצה והוא זה שיוביל אותה במחזורים הקרובים, אחרי שעד עכשיו עשה זאת מאמן הכושר חואן קרלוס. בהודעה של סכנין על המינוי נכתב: "כעומק המיקום בטבלה, כך גבוהה היא בנו האמונה לשרוד העונה בליגת העל".

שביט העביר את אימון הבוקר ולאחר מכן אמר לעיתונאים: "כולם יודעים את המצב של סכנין אבל אנחנו צריכים להאמין. יש לנו את היכולות לשפר את מצבנו וננסה למקסם את האפשרויות. אני חושב שיש פה סגל טוב וננסה להעיר את המתים. אנחנו לא צריכים לחשוב על המשחקים הבאים, רק על המשחק בטדי".

"עשיתי את כל השיקולים. אני יודע מה המצב ועל מה מדובר. אני לא מזוכיסט. היו כבר מסעות הישארות הירואיים. אני מקווה שגם אנחנו נצליח לעשות את זה, אבל אי אפשר לדבר בלונג ראן. מכיר את הנפשות הפועלות וכמעט את כל השחקנים. צריך לחדש את האמונה. יש כאלו שקברו אותנו ומשם אנחנו נצא מהקבר הזה".

אלדד שביט מאמן הפועל קטמון. מגד גוזני
ינסה את מזלו בסכנין. אלדד שביט/מגד גוזני

שביט, שימשיך בכל מקרה גם בעונה הבאה, התחיל את העונה במרמורק מהליגה הלאומית והוא אימן לפני כן גם את עכו וטבריה. משחק הבכורה שלו יהיה נגד בית"ר ירושלים בטדי במוצאי שבת הקרוב. שביט שימש בעונה שעברה כמאמן הפועל עכו, וגם כעוזרו של פליקס נעים בסכנין. בני סכנין שקועה מתחת לקו האדום, היא בפיגור 8 נקודות מחוף מבטחים כשנותרו רק 18 נקודות בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully