וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "נעשה הכל כדי שמכבי תל אביב לא תחגוג מולנו אליפות"

26.3.2019 / 10:38

מכבי חיפה תארח את המוליכה, שתבטיח את התואר אם תנצח (ש', 21:00), שחקן: "חייבים לקהל שלנו". רמי גרשון צפוי לפתוח כמגן שמאלי, מאבוקה מושעה. רוקאביציה צפוי לעזוב בקיץ אם לא יסכים לקצץ בשכרו

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

במכבי חיפה החלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שבת, 21:00). במועדון יודעים שניצחון של המוליכה יעניק לה את האליפות כבר במחזור הקרוב, ולמרות שלא מתוכננות חגיגות רשמיות, אוהדי היריבה מתכננים חגיגות כששחקני חיפה רוצים מאוד למנוע מהם לחגוג מולם.

"ברור לנו מה זה בשביל הקהל שלנו שמכבי תל אביב תחגוג מולו אליפות", הסביר שחקן בקבוצה, "נעשה הכל כדי שזה לא יקרה. אנחנו חייבים הרבה לקהל שלנו וננסה לעשות את זה בשבילם".

שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. יוסי ציפקיס
מפגש אחרון עם מכבי תל אביב? ניקיטה רוקאביציה/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, מרקו בלבול עדיין לא תרגל הרכב ולא ברור אם יעשה שינויים, אך ההערכה היא שיעלה עם שלושה בלמים כאשר רמי גרשון ישמש כמגן שמאלי ורז מאיר יחליף את ארנסט מאבוקה שייעדר בשל ההרחקה. בחלק הקדמי עדיין לא ברור מי מבין החלוצים יפתח, כשייתכן מאוד שניקיטה רוקאביצה יחזור להרכב. אגב, האוסטרלי יתבקש לקצץ בשכרו על מנת להמשיך בקבוצה ואם יסכים לכך צפוי להמשיך. אם לא יסכים וידרוש שכר זהה, החלוץ האוסטרלי צפוי לעזוב בקיץ הקרוב.

ג'ובאני רוסו, שלא נכח אתמול באימון, צפוי להיכנס יותר לעניינים בימים הקרובים. אגב, כחלק מתפקידו, רוסו יעקוב אחר המושאלים כאשר אחד הבולטים שבהם יהיה איתן ולבלום. רוסו צפוי לתת חוות דעת על ההתקדמות של ולבלום ולפי כך יחליטו בקבוצה אם להחזירו בעונה הבאה לסגל של הקבוצה הבוגרת. גם גיל יצחק שחתם בקבוצה יזכה למעקב של רוסו.

בעניין אחר, האקסלרטור שנוצר בשיתוף פעולה עם ארגון הייפ הגיע אתמול לסיום המחזור הראשון ובו שש חברות סטארט אפ. כזכור, מכבי חיפה השיקה ביולי את תכנית החדשנות בספורט, כשהמטרה היא להקים את האקסלרטור הראשון בטכנולוגיית הספורט בישראל. חשוב לציין כי שתי חברות באקסלטור נמצאות כבר בתהליך בחינת השקעה, חברה נוספת כבר עם הצעת השקעה בחברה, ושתי חברות כבר עורכות פיילוט עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה. חברה נוספת הוזמנה לבצע פרויקט פיילוט עם מועדון הכדורגל האוקריאני, שחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully