וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתרון אידיאלי: הפועל חולון יצאה לקחת את הכרטיס לחצי הגמר

25.3.2019 / 17:52

הסגולים יתארחו ביום שלישי בסקשפהרבאר, כשרק תבוסה ב-34 הפרש תמנע מהם את הניצחון ברבע גמר היורופקאפ. טי.ג'יי קליין ייעדר. דן שמיר: "צריכים לשחק בשביל לנצח"

ONE

בווידאו: הפסד הליגה המפתיע של הפועל חולון מול עירוני נהריה בשבת

הפועל חולון מעולם לא שיחקה בחצי הגמר של מפעל אירופי כלשהו, אבל אם לא יתרחש מקרה אפוקליפטי של ממש - היא תעפיל לשלב הזה מחר (שלישי). הסגולים יתארחו ב-19:00 אצל אלבה פהרבאר בגומלין רבע גמר היורופקאפ, כשלזכותם יתרון אסטרונומי של 33 נקודות מהמשחק הראשון בשבוע שעבר בישראל, שהסתיים בניצחון מוחץ 63:96.

חולון נחתה בסקשפהרבאר כבר אתמול, אבל לא בהרכב מלא. טי.ג'יי קליין, שהחמיץ את ההפסד הביתי לעירוני נהריה במוצאי שבת, עבר בדיקת MRI בגבו ונשאר בישראל. הוא ישוב לאימונים בסוף השבוע, בעוד סקוטי ריינולדס הצטרף לחבריו אף שספג חבלה בידו באותו משחק.

"על פניו, הגענו לכאן בסיטואציה הכי טובה שיכולנו לקוות לה", הודה המאמן דן שמיר, "ועדיין, למשחקים האלה יש דינמיקה אחרת, ואנחנו צריכים לבוא במטרה לשחק כדורסל נכון ולנצח במשחק".

בשלב הבא, אם וכאשר חולון תעפיל אליו, היא תפגוש את המנצחת בין דינמו ססארי לבין פינאר קרשיאקה. האיטלקים מחזיקים ביתרון שנראה בלתי מחיק, לאחר שניצחו 68:87 בשבוע שעבר בטורקיה וכעת יארחו את הגומלין באולמם. המשחק הראשון בחצי הגמר צפוי להתקיים בארץ.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
"צריכים לבוא במטרה לשחק כדורסל נכון ולנצח במשחק". שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully