וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכוד של הפועל ירושלים: פיינל פור ליגת האלופות עלול להתנגש עם יום השואה

25.3.2019 / 12:30

למחזיקת הגביע מובטח כי אם תעבור את טנריפה, היא תארח את אירוע הגמר בארנה. כדי לא לשחק בשבת, נבדקה האפשרות להקדימו ביממה - אבל גם החלופה הזו התבררה כבעייתית. הפתרון המסתמן: חצאי הגמר יתקיימו ביום שישי בצהריים

one

בווידאו: תקציר ניצחון הליגה האחרון של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תקיים ביום רביעי (20:30) את משחקה הביתי האחרון העונה בליגת האלופות, בפתיחת המפגש הכפול נגד איברוסטאר טנריפה. אם תעבור את הספרדים במיני סדרה ברבע הגמר, ימתין לה פרס משמעותי: אירוח הפיינל פור.

בהתאם להסכם שנחתם בקיץ בין המועדון הישראלי לבין פיב"א, לירושלמים הובטח לקיים בארנה שבבירה את אירוע הגמר בפעם הראשונה שיעפילו אליו. כלומר, גם במקרה שייכשלו העונה במשימה, תישמר להם הזכות הזו גם לעונה הבאה. כך או כך, מכשול של לוחות זמנים עומד בפני האדומים לקראת האירוח האפשרי.

על פי הפורמט של הצ'מפיונס ליג, הפיינל פור מיועד לסוף השבוע הראשון של מאי, בימים שישי וראשון (3 ו-5 בחודש). חצאי הגמר לא יוכלו להתקיים במועד המקורי בגלל השבת, ועל כן נבדקה האפשרות להקדים אותם ביממה, ליום חמישי בערב. אלא שאז התגלתה בעיה נוספת: באותו יום יצוין בישראל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, שיסתיים באופן רשמי רק בשעה 20:00.

הסוגיה עלתה כבר במהלך הקיץ, בשיחות שנערכו בין הנהלת ירושלים לבין ראשי ליגת האלופות, והפתרון המסתמן הוא קיום חצאי הגמר ביום שישי בצהריים. כניסת השבת בעיר באותו יום תהיה ב-18:45, כך שלאוהדים שומרי המסורת יישאר מספיק זמן לשוב לבתיהם. הסיכומים הרשמיים בנוגע ללוח הזמנים ייעשו רק שיתברר באופן סופי אם הקבוצה תעפיל לפיינל פור ותארח אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully