וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס עשוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה

24.3.2019 / 7:00

בהפועל חיפה קיבלו מסרים עקיפים לפיהם בית"ר שוקלת להשאיר את איתמר ניצן כשוער ראשון. במקרה כזה, הליטאי עשוי להמשיך. יואב כץ: "הגיעו אליי מסרים כאלה, אבל לא ישירים". ההחלטה הסופית תתקבל לאחר שלבית"ר יהיה מאמן

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

בווידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת אוסטריה

חרף העובדה שחתם על חוזה בבית"ר ירושלים החל מהקיץ הקרוב, ארנסטס שטקוס עשוי להישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט. בימים האחרונים ישנה התלבטות גדולה בבית"ר ירושלים האם להשאיר את איתמר ניצן במועדון, כשבמקרה כזה הוא יהיה השוער הראשון. אם ניצן ימשיך, בבית"ר לא רוצים "לבזבז" מקום של זר על שוער מחליף ולכן ינסו להגיע להתרת חוזהו של השוער הליטאי ולהשארתו בהפועל חיפה.

במועדון מהכרמל קיבלו מסרים דומים מגורמים עקיפים ולא ישירות מאנשי בית"ר ירושלים, כאשר הבעלים יואב כץ מאוד מעוניין לראות את שטקוס ממשיך ויציע לשוער חוזה חדש. כץ לא הסתיר לאורך כל הדרך את הפתעתו מהחתימה של שטקוס בבית"ר, אבל למרות המהלך של השוער הוא רוצה להמשיך איתו את ההתקשרות. הבעלים אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "הדברים הללו הגיעו גם אליי, אבל לא מאנשי בית"ר אלא מגורמים אחרים. הבנתי שבית"ר רוצים את איתמר ניצן ואם זה יקרה נשמח ששטקוס יישאר".

אגב, מי שעוד עשוי לחזור להפועל חיפה הוא שמואל שיימן, שמועמד לקבוצה אם שון גולדברג אכן יעזוב.

ארנסטס שטקוס חותם בשורות בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
השידוך יבוטל? ארנסטס שטקוס עם משה חוגג במעמד החתימה בינואר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בנוגע לשטקוס, הרי שהחלטה סופית בבית"ר תתקבל רק לאחר שיתברר מי יהיה המאמן בעונה הבאה והוא זה שיקבע האם הוא מעוניין במהלך שכזה או שרוצה את הליטאי כשוער ראשון. המחשבה, כך לפי המסרים שהגיעו לחיפה, נובעת בעיקר בשל הרצון של בית"ר לאייש עמדות אחרות בשחקנים זרים, בשילוב היכולת המצוינת שמגלה ניצן העונה.

פרט לאנטואן קונטה, בבירה רוצים בלם ומגן שמאלי זרים. בעמדות הקישור וההתקפה, בית"ר מעוניינת להחתים עוד שלושה שחקנים זרים לפחות, ולכן עלתה האופציה המדוברת בעניין שטקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully