וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאלס פלוס: סרחיו קנאלס התגבר על הפציעות הקשות והפך לשחקן לנבחרת ספרד

23.3.2019 / 15:50

680 ימים מחוץ למגרשים, שלושה ניתוחי ברך וצלקת אחת שהפכה לסמל. סרחיו קנאלס, פעם ילד פלא שנרכש על ידי ריאל מדריד כהבטחה גדולה, כבר נחשב לשחקן עבר בגלל הפציעות הקשות, אבל סירב לוותר ובזכות עונת שיא בבטיס גם הגשים את חלום נבחרת ספרד בגיל 28

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חזרתו של זינדין זידאן לריאל מדריד

ריאל סוסיאדד יצאה חבולה מהביקור בסנטיאגו ברנבאו ב-30 בדצמבר 2015. ההפסד 3:1 לריאל מדריד היה כאין וכאפס לעומת הפציעות: אימנול אגירצ'ה נפגע בברכו בהיתקלות עם קיילור נבאס והוחלף בדקה ה-18, וסרחיו קנאלס הורד על אלונקה רגע לפני ההפסקה. יום למחרת, התברר כי שני השחקנים סובלים מקרע ברצועות. בעוד עבור אגירצ'ה הייתה זו פציעת ברך ראשונה, לקנאלס זה קרה בפעם השלישית. אחרי שקרע פעמיים את הרצועות בברכו הימנית, הפעם הרעה הגיעה מצד שמאל.

כך, בגיל 24, ודווקא מול ריאל שרכשה אותו ב-2010 כמי שאמור להיות הדבר הגדול הבא של הכדורגל הספרדי, קנאלס היה על סף סיום הקריירה. מעטים האמינו כי יוכל לחזור לשחק בליגה הבכירה אחרי פציעת ברך שלישית. אבל מבין השניים, דווקא אגירצ'ה לא הצליח להתגבר על הפציעה הקשה. החלוץ הבאסקי פרש בקיץ מכדורגל בגיל 31, בזמן שקנאלס עבר לבטיס כשחקן חופשי וחווה את ילדותו השנייה. כמו בסנטאנדר, שוב בירוק, וכאילו לא היו פציעות מעולם.

עכשיו, אחרי שהמציא את עצמו מחדש בגיל 28, הוא גם הגשים את החלום הגדול שעליו כבר ויתר לאחר הניתוח השלישי. סרחיו קנאלס הוא שחקן נבחרת ספרד.

סרחיו קנאלס שחקן ריאל בטיס. רויטרס
התגבר על כל המכשולים. סרחיו קנאלס/רויטרס
הצלקת של קאנאלס. צילום מסך
הצלקת של קאנאלס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully