וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל אילת מאיימים להשבית את האימונים

20.3.2019 / 13:33

אחרי שמשכורת חודש פברואר לא שולמה להם, השחקנים מתכננים שלא להופיע לאימון החל מרביעי בערב. החשש הוא כי הזרים יעזבו את הארץ בקרוב

ONE

בלאגן גדול בהפועל אילת. שחקני הקבוצה הודיעו להנהלה כי אם לא יקבלו את משכורות חודש פברואר עד להערב (רביעי) הם צפויים לא להופיע לאימון. השחקנים אף עדכנו את ארגון השחקנים בנושא, והם מחכים לראות כיצד תפעל ההנהלה בנושא.

מתחילת העונה קיים איחור משמעותי בתשלום המשכורות של השחקנים, כשבקבוצה עושים מאמצים על מנת לשלם להם את שכרם. בקיץ פינה את תפקיד יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם ז"ל בשל מחלתו, ואת מקומו תפסו קבוצת אנשי עסקים בראשות נחי אינדיק, שבינתיים גם עזב את התפקיד. הקבוצה נתמכת על ידי עיריית אילת, אך למרות זאת עדיין חסרים בקופה כספים על מנת לסיים את העונה.

אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
עלול לעזוב בעקבות המצב. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

החשש הגדול באילת, שממקומת במקום הרביעי בטבלה ורושמת עונה גדולה, הוא כי השחקנים הזרים יעזבו בקרוב את הארץ. אלייז'ה בריאנט, אחד מכוכבי המועדון, מחזיק בסעיף בחוזהו כי הוא יכול לעזוב אם קיים עיכוב של למעלה משבוע בתשלום שכרו שאמור להגיע כל 15 לחודש. בבריאנט מעוניינות מספר קבוצות בארץ ובחו"ל.

בינתיים הודיעה מנהלת הליגה כי שחקן אילת ג'יי פי טוקוטו ישתתף בתחרות ההטבעות באולסטאר הקרוב. טוקוטו נחשב לאתלט ברמה גבוהה מאוד. מעל 6,000 צופים כבר רכשו כרטיסים לאירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully