וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה מפרגנת להפועל חולון: "רק הפרש סלים מפריד בינה לבין מכבי תל אביב"

19.3.2019 / 23:24

הסגולים יארחו ביום רביעי (19:00) את אלבה פהרבאר בפתיחת רבע גמר היורופקאפ. בכפר המכביה קידמו את פני האורחים בברכת "ברוכים הבאים" במסך ענק בשפה ההונגרית. פנים מוכרות: הרכז הספרדי הוותיק קרלוס קבסאס

באדיבות: One

לפני חודש וחצי הודחה הפועל חולון בצורה מאכזבת בשלב הבתים של ליגת האלופות, ולא נראתה כמי שחפצה ממש בהמשך העונה האירופית ביורופקאפ. אלא שכעת, כשעומדת בפניה האפשרות להגיע רחוק במפעל היבשתי, גם אם הוא רק הרביעי בחשיבותו, הדריכות עולה. הסגולים יארחו מחר (רביעי, 19:00) את אלבה פהרבאר במפגש הראשון מבין שניים ברבע הגמר.

ההונגרים נחתו בישראל לקראת המפגש, וזכו לקבלת פנים מיוחדת במלון כפר המכביה שבו הם שוהים. מסך ענק, ועליו ברכת "ברוכים הבאים" בשפה ההונגרית, לצד לוגו הקבוצה. בתקשורת המקומית הביעו חשש מהיריבה הישראלית. "חולון משחקת באולם חדיש ומשוכלל, שנבנה ב-2015 ומכיל 5,600 מושבים, והיא כבר זכתה באליפות ובשני גביעים בישראל", נכתב בהונגריה. "כרגע היא חולקת את המקום הראשון בליגה עם מכבי תל אביב מהיורוליג, ומפגרת אחריה רק בגלל הפרש סלים פנימי".

אלבה פהרבאר. אתר רשמי
השלט שקיבל את פני ההונגרים/אתר רשמי

באלבה משחק הרכז הספרדי הוותיק קרלוס קבסאס, שזכור היטב לחובבי הכדורסל בארץ מימיו באוניקאחה מלאגה, וב-2006 אף צלף 32 נקודות על ראשה של מכבי תל אביב ביורוליג. קבסאס כבר בן 38, ובמשחק העלייה לרבע הגמר, בשבוע שעבר מול טלקום בון, הוא הצטיין עם 18 נקודות (5 מ-7 לשלוש) ולאורך העונה העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק.

קבסאס הובא לקבוצה על ידי מאמנה הספרדי, חסוס ראמירס, והשחקנים הבולטים בה הם זרים אמריקאים: הגארד אלריק פרימן קולע 17.8 נקודות ומוסר ארבעה אסיסטים בערב, בעוד הסנטר ג'ורדן הית' תורם 14.2 נקודות ו-8.3 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully