וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל באר שבע: קרע בגיד אכילס לטרנס ווטסון

19.3.2019 / 0:35

המתאזרח נפצע כבר בהופעתו השנייה במדי הקבוצה, וככל הנראה גמר את העונה. בסיבוב השלישי תארח העולה החדשה את מכבי תל אביב והפועל ירושלים

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל באר שבע להפועל אילת

הפועל באר שבע חתמה אתמול (שני) בסטייל את הסיבוב השני בליגת העל, כשרשמה את ניצחונה השלישי ברציפות, 85:88 בבית על הפועל אילת, והתברגה במקום החמישי עם מאזן 11:11. אלא שהמשחק הזה לא עבר בלא בשורה רעה: הפורוורד המתאזרח טרנס ווטסון נפגע ברגלו, וההערכה הראשונית היא כי הוא סובל מקרע בגיד אכילס ויושבת לתקופה ממושכת.

ווטסון הספיק להופיע פעמיים בלבד בבאר שבע, אליה הצטרף לפני פחות משבועיים, ועד פציעתו רשם 10.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-22.5 דקות למשחק. הוא ייבדק במהלך יום שלישי, ואז יקבל אבחון סופי, אך בקבוצה כאמור מביעים פסימיות בנוגע לחומרת הפגיעה.

לצד התוצאות החיוביות על הפרקט, סובלת באר שבע מעונת בכורה לא פשוטה בליגה בכל הנוגע לפציעות: סמאג'ה כריסטון מושבת כבר יותר משלושה חודשים, וטראוויס ווריק החמיץ חודש וחצי.

בזכות העובדה שסיימה חמישית, צפוי לבאר שבע סיבוב שלישי אטרקטיבי באולם הקונכייה: היא תקיים שישה משחקי בית ב-11 המחזורים שנותרו עד הפלייאוף, ותארח בין היתר את מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

שחקן הפועל כפר סבא טרנס ווטסון. ברני ארדוב
ככל הנראה יושבת לתקופה ממושכת. טרנס ווטסון במדי הפועל כפר סבא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully