וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מיואשת: "פראיירים ברמה כזו יורדים ליגה"

17.3.2019 / 10:40

איבוד היתרון נגד הפועל רעננה קירב את הקבוצה לליגה הלאומית. ביקורת על הצבתו של נסאר כבלם, גדיר ומוגרבי יימכרו במקרה של ירידה

מנהלת ליגת העל

תחושות קשות בבני סכנין אחרי ה-2:2 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת) באצטדיון רמת גן. בקבוצה שוב יצאו מהמשחק עם תחושת החמצה גדולה, בעיקר לאור העובדה שהם כבר הובילו 1:2 בדקות הסיום. "שוב יצאנו פראיירים, ופראיירים ברמה כזו יורדים ליגה", אמר אחד השחקנים, "לא יכול להיות שאנחנו מובילים ובמצבנו אנחנו לא מתאבדים על המגרש כדי לסיים את המשחק בניצחון".

בקבוצה מבינים שרק נס ישאיר אותם בליגת העל, אך מסרבים לאבד סופית תקוה. "העונה הזו הכל קרה, אז אולי גם יקרה נס ונישאר" אמר שחקן אחר.

בקבוצה העבירו ביקורת על כך שהמאמן חואן קרלוס בחר לעלות עם אמיר נסאר כבלם, למרות שזו לא העמדה הטבעית שלו. נסאר ביצע טעות חריפה בספיגה הראשונה של הקבוצה ובמועדון הרגישו שמארון גנטוס היה צריך לפתוח במרכז ההגנה.

בינתיים עושה רושם שרוב הסגל יעזוב בעונה הבאה אם הקבוצה תנשור לליגה הלאומית, למרות שלחלק מהשחקנים יש חוזים לעונה נוספת. בהנהלה ידרשו כסף על שחקנים דוגמת מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי ואחרים, שלא ישחקו בלאומית. מי שיישאר הוא חאלד חלאיילה, שכבר הבהיר למקורביו שגם אם הקבוצה תנשור לליגה הלאומית הוא לא יעזוב.

שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. סוכנות ג'יני
יישאר גם בלאומית. חלאיילה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully