וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "מאמין שהבטחנו הישארות", אבי בוחבוט: "נאמין עד הסוף"

16.3.2019 / 20:45

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-1:5 על אשדוד: "צריך לקרות משהו חריג כדי שלא נישאר". מאמן אשדוד: "אולי הפגרה תעשה לנו טוב"

מנהלת ליגת העל

בווידאו: VAR בישראל

חגיגות ההישארות יצאו לדרך: הפועל תל אביב הביסה הערב (שבת) 1:5 בביתה את מ.ס. אשדוד במשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון. שערים של ולסקיס (45), עאבד (59), ספורי (73), קלאודמיר (79) ועידן כהן (84) נתנו את האות לחגיגות, הבראן רק צימק כדי לקבוע את תוצאת המשחק (87). האדומים במקום השביעי עם 34 נקודות, מרחק 12 נקודות מבני סכנין שנמצאת מתחת לקו האדום. בצד השני, ההתפרקות פגעה ביחס השערים של אשדוד שירדה למקום האחרון כשבמאזנה 22 נקודות, שש פחות מלמכבי פתח תקוה שנמצאת מעל לקו האדום.

19 מחזורים הפועל תל אביב עבדה על מנת להגיע ל-12 שערי זכות, והחמישייה היום עזרה לה להגיע לאותו מאזן בתוך שלושה משחקים בלבד. היא גם ניצחה בכולם, אז על הדרך היא השיגה שלושה ניצחונות ליגה רצופים לראשונה מאז מרץ-אפריל 2016. על פניו, המרחק הדו ספרתי מהקו האדום והיכולת מצביעים על כך שהאדומים יכולים להתחיל לחגוג את ההישארות ולתכנן את העונה הבאה. למרות זאת, אם הקבוצה תמשיך ביכולת הנוכחית, האוהדים כנראה ירצו שעונת 2018/19 לא תיגמר נוכח היכולת הגבוהה של השחקנים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
הצגה באדום. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר בסיום: "אני מאמין שהבטחנו הישארות, צריך לקרות משהו חריג כדי שזה לא יקרה. אני מאוד שמח על המשחק היום, כל הכבוד לשחקנים, אני מאוד גאה בהם ומקווה שנמשיך ככה. לא אסכם עכשיו את העונה, הביטחון חזר לשחקנים וזה הדבר הכי חשוב. בסיבוב הקודם המשחק מול אשדוד צריך היה להיגמר בתוצאה אסטרונומית, שאפו לשחקנים. אנחנו משחקים טוב לכל אורך העונה, כמובן שהיינו בלחץ ברגעים מסוימים כי הפער היה קטן, אבל הפועל תל אביב זה מועדון ענק שחייב להיות בצמרת הכדורגל הישראלי".

מאמן מ.ס. אשדוד אבי בוחבוט: "היינו במשחק ב-20 הדקות הראשונות. רוב המשחק היה בשליטה של הפועל, כל דבר שהם עשו הלך להם. נצטרך להרים את השחקנים, להאמין, אנחנו ספורטאים, זה המקצוע שלנו. נאמין עד הסוף, עכשיו חשוב ללכת לחדר ההלבשה, לחבק את כולם, אולי הפגרה תעשה לנו טוב. היה לנו חוסר מזל אבל נעבוד קשה. כדי לדבר על הפער צריך לנצח, כל עוד שלא מנצחים אין טעם לעשות חישובים. אין ספק שהתפרקנו הערב, למרות שבאנו מוכנים, אני ומשה הכנו את השחקנים בצורה מושלמת. ב-20 הדקות הראשונות היו מצוינים. זה הסימפטום של קבוצת תחתית, האדום פירק אותנו".

מאמן מ.ס. אשדוד אבי בוחבוט. דני מרון
עדיין מאמין. אבי בוחבוט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully