וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד סטודמאייר: אוהדי הפועל חולון יארחו את פדרו גלבאן ביציע

15.3.2019 / 15:58

המתאזרח הטרי של ירושלים עלול להחמיץ את הופעת הבכורה שלו כישראלי בגלל נפיחות בברך. הקהל המקומי מתכוון להקשות עליו - והזמין את הכדורגלן

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: פדרו גלבאן עם בני משפחתו לאחר קבלת היתר העבודה

שנה ותשעה חודשים חלפו מאז הופעתו האחרונה של אמארה סטודמאייר בליגה הישראלית. ב-15 ביוני 2017 הוא קלע שש נקודות מול מכבי חיפה בגמר הפיינל פור וזכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה.

מחר (שבת, 20:25) הוא ישוב למסגרת הזו, והפעם עשוי לשחק לראשונה כישראלי כשיתארח עם קבוצתו אצל הפועל חולון. שיתופו של סטודמאייר מוטל בספק בגלל נפיחות בברך, זכר לניצחון שלשום על נפטונאס קלאיפדה בליגת האלופות, וההחלטה הסופית תתקבל בסמוך למשחק. כך או כך, הוא נכלל בסגל של ירושלים. מלבד כריס ג'ונסון הפצוע, גם ג'וש אוונס נותר מחוץ לטופס.

הצורך של מחזיקת גביע המדינה בשחקן פנים מקומי איכותי עלה והוצף בהפסד הביתי למכבי תל אביב בתחילת השבוע, ועם רישומו של סטודמאייר ייהנה המאמן עודד קטש מחיים קלים יותר ומשמיכה ארוכה בהרבה.

היריבות הפיקנטית בין ירושלים לחולון עלתה מדרגה בשבועות האחרונים, והמתח בין מחנות האוהדים התגבר בעקבות המפגש בחודש שעבר בחצי גמר גביע המדינה. גיא פניני ספג קללות מוות ביציעי הארנה והגיב כלפי הקהל הירושלמי, ובעקבות כך הורשעו האדומים בבית הדין של איגוד הכדורסל - מה שהביא לעימות בין ארגון האוהדים לבין הנהלת המועדון.

הכדורגלן פדרו גלבאן עם בני משפחתו אחרי קבלת היתר העבודה בישראל. יותם רונן
יתארח ביציעי חולון. גלבאן/יותם רונן

מנגד, גם בחולון לא שקט: תמיר בלאט וטיישון תומאס יחזרו בפעם הראשונה להיכל הטוטו מאז עזבו את הקבוצה, ובהסתמך על אירועי העבר סביר להניח שהם לא יתקבלו בברכה על ידי הקהל הסגול. אוהדי חולון כבר הודיעו שבכוונתם למחות נגד הענקת האזרחות לסטודמאייר, והם יארחו ביציע את הכדורגלן פדרו גלבאן, שבניגוד לסנטר האמריקאי ממתין כבר תקופה ארוכה לקבלת תעודת הזהות הכחולה.

עו''ד תומר ורשה, שמייצג את גלבאן, מסר כי "אני מברך על כל תמיכה שתסייע להשיג לפדרו את המעמד הנכסף. היות ושר הפנים הביע דעתו כי ראוי לתת אזרחות לספורטאים גדולים בשל תרומתם לספורט הישראלי, הרי שגלבאן בוודאי משתייך לחבורה המכובדת הזו, אם לא מוביל אותה, וראוי שכבוד השר יחליט לפני סיום כהונתו להעניק אזרחות גם לו".

שתי הקבוצות שבות לליגה אחרי שעברו בהצלחה את שלב שמינית הגמר במפעלים האירופיים. חולון תארח כבר ביום רביעי הקרוב את אלבה פהרבר ההונגרית ברבע גמר היורופקאפ, בעוד ירושלים תפגוש את איברוסטאר טנריפה רק בעוד שבוע וחצי.

המשחק ינעל עבור השתיים את הסיבוב השני בליגה. חולון תסיים אותו במקום הראשון רק אם תנצח, בעוד מכבי תל אביב תפסיד ביום ראשון בבית לעירוני נהריה. ירושלים עשויה להידרדר למקום הרביעי, אם היא תפסיד והפועל אילת תנצח ביום שני בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully