וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוניו סופרנו? איך הסתבך מגן לבנטה בפרשה של סחיטה ואיומים ברצח

16.3.2019 / 10:00

יומיים אחרי הארכת החוזה, בעיצומה של התקופה הטובה בקריירה שלו, נעצר טוניו בחשד לחברות בארגון פשע. עוקץ מודעות הסקס, המאמן שנסחט והטענה לחפות: אחרי שלושה שבועות בכלא, גם בלבנטה לא יודעים האם המגן שלהם אכן פשע או רק טעה בבחירת החברים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר עליית ברצלונה לרבע גמר ליגת האלופות

לפני קצת יותר מחודש, ב-6 בפברואר, הודיעה לבנטה על הארכת חוזהו של טוניו. המגן השמאלי בן ה-29 הצטיין בחצי העונה הראשונה בליגה הספרדית (שני שערים ושני בישולים ב-17 משחקים) ותוגמל באמצעות חוזה חדש עד 2023 שגם הפך אותו לאחד המשתכרים הבכירים במועדון, כולל סעיף שחרור בסך 30 מיליון יורו. ביום רביעי הוא התגאה בחוזה החדש ובתקופה היפה בקריירה, אבל 48 שעות לאחר מכן כבר העביר לילה בכלא. סוגיית סעיף השחרור התחלפה בדיון על דמי ערבות.

הכדורגלן זומן לחקירה בטרואל ולא עדכן אפילו את בני משפחתו. הוא סבר תחילה כי מדובר במתן עדות, אבל מצא עצמו עצור יחד עם שישה אחרים בחשד לחברות בארגון פשע ובמעורבות בפרשת סחיטה ואיומים שנחקרה במשך כשנה. על פי החשד, אותו ארגון פרסם מודעות פיקטיביות של נערות ליווי יוקרתיות באתר היכרויות פופולרי, איים על מי שיצר קשר וכך השיג מעל חצי מיליון יורו. גל המעצרים נמשך לאחר מכן וגם מספר הקורבנות הידועים עלה ליותר מ-40 מכל רחבי המדינה, ביניהם גם אנשי ספורט.

אחרי שלושה שבועות בכלא, טוניו שוחרר וחזר לאימוני לבנטה עד לפתיחת המשפט, אם כי הוא מתאמן בנפרד מחבריו כרגע והקבוצה לא באמת יודעת כיצד לנהוג בעניינו. גם שם כולם תוהים: האם המגן ששמר אמונים גם לאחר הירידה ונמצא במועדון מאז 2014 היה במשך כל הזמן הזה גם חבר נאמן בארגון פשיעה, או שמא טעה בבחירת הסובבים אותו ונוצל כמעין "קוף"?

שחקן לבנטה טוניו גרסיה מול שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. GettyImages
ביום רביעי חתם על הארכת חוזה, ביום שישי נכנס למעצר. טוניו מול אנטואן גריזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully