וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "אני חושב שיש למספר שחקני הפועל תל אביב מקום בסגל הנבחרת"

14.3.2019 / 13:56

המאמן התייחס לזימונים של הרצוג: "לא מתפקידי להעביר ביקורת", למשחק מול אשדוד בשבת: "יש להם 3-4 שחקנים איכותיים", ולעונה של האדומים: "מבחינתנו היא פספוס"

מנהלת ליגת העל

הפועל תל אביב תפתח את משחקיה בפלייאוף התחתון ביום שבת במשחק מול מ.ס אשדוד (18:15, ספורט4). בעקבות הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, קבוצתו של קובי רפואה עלתה למקום השמיני והייתה רחוקה שתי נקודות בלבד מכניסה לפלייאוף העליון. מנגד, אשדוד הלפני אחרונה רחוקה כבר שש נקודות מהקו האדום אחרי הפסדה מול מכבי פתח תקוה, יריבתה הישירה נגד הירידה.

לקראת המשחק ערכה הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים במתחם וולפסון בהשתתפות מאמן הקבוצה, קובי רפואה. "האווירה היא טובה", אמר רפואה. "אנחנו אחרי שני ניצחונות רצופים ונרצה להמשיך במומנטום הזה. מה שעשינו עדיין לא מספיק. היום אנחנו קבוצה הרבה יותר חזקה והעונה הזאת מבחינתנו היא פספוס. קרו הרבה דברים העונה ואני לא רוצה לסכם, זה לא הזמן. כמובן אחרי שהקבוצה תבטיח את הישארותה נתחיל לסכם. אנחנו מתעסקים רק במשחק נגד אשדוד במחזור הקרוב".

רפואה התייחס גם לאי זימונם של שחקניו לסגל נבחרת ישראל שפרסם אתמול אנדי הרצוג: "לא מתפקידי להעביר ביקורת על בחירת שחקנים בנבחרת ישראל. יש שם מאמן והוא זה שקובע את ההחלטות בנוגע לסגל. אני חושב שיש למספר שחקנים מהקבוצה שלי מקום, אבל אני מעדיף לא להתעסק בזה אלא בקבוצה שלי בלבד".

על יריבתו הקרובה אמר מאמן האדומים: "אשדוד שינתה פניה בינואר ונראית הרבה יותר טוב. יש לה 3-4 שחקנים איכותיים שנצטרך לשים לב אליהם ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. יוסי ציפקיס
"אחרי שהקבוצה תבטיח את הישארותה נתחיל לסכם". קובי רפואה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully