וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון חגגה עלייה לרבע הגמר, גיא פניני: "עדיין מוקדם לחשוב על זכייה בגביע"

12.3.2019 / 22:24

הסגולים ממתינים לדעת מי תהיה היריבה ברבע גמר היורופקאפ, דן שמיר לאחר ההפסד המתוק בבולגריה: "עלינו בזכות שש הדקות האחרונות במשחק הקודם"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל חולון על נס ציונה בליגה

האם ההדחה המוקדמת מליגת האלופות תוביל את הפועל חולון בכל זאת להישג אירופי העונה? הסגולים חגגו הערב (שלישי) בבוטבגראד שבבולגריה העפלה דרמטית לרבע גמר היורופקאפ, למרות שהפסידו 83:82 לבלקן. יתרון בן ארבע נקודות מהמשחק הראשון בישראל הספיק להם כדי לצלוח את המפגש הכפול.

"אנחנו שמחים מאוד לעלות לטופ 8", אמר גיא פניני, שכיכב עם 15 נקודות, ארבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, וקלע שלשה קריטית בדקה האחרונה. "עברנו קבוצה קשוחה והפגנו אופי בשני המשחקים מולם. המסע המדהים של המועדון בשלוש השנים האחרונות נמשך, ואנחנו עם הפנים קדימה לשלב הבא. עדיין מוקדם לחשוב על זכייה בגביע, אבל ללא ספק אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
מחכה לתוצאת המשחק בהונגריה. דן שמיר/אתר רשמי, אתר פיב"א

"עלינו בזכות שש הדקות האחרונות במשחק הקודם, שבהן חזרנו מפיגור דו ספרתי", הודה המאמן דן שמיר. "פתחנו הערב בצורה לא טובה ונקלענו שוב לפיגור, אבל אז חזרנו לשחק כדורסל טוב. אני שמח מאוד".

יריבתה הבאה של חולון תיקבע מחר בהונגריה, כשאלבה פרהאבר תארח את טלקום בון. הגרמנים המריאו לגומלין עם יתרון מינימלי של נקודה (74:75) מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully