וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית: שתי בקשות לפירוק העמותה המנהלת הוגשו לבית המשפט

11.3.2019 / 17:13

מוליכת הליגה הלאומית מסתבכת בצרות מן העבר: שחקנים ואנשי צוות מ-2009/10 טוענים שלא קיבלו את מלוא הכסף שהגיע להם והיה אמור להגיע עד 2015

השוער אבי איבגי חוגג עם שחקני הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
העלייה שלהם בסכנה? שחקני הפועל נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

האם הפועל נצרת עילית, אחת המועמדות הבכירות לעלייה לליגת העל, עשויה להיכנס לפירוק? לוואלה! ספורט נודע שלאחרונה הוגשו לבית המשפט המחוזי בנצרת שתי תביעות בבקשה לפרק את העמותה המנהלת את המועדון.

הסיפור מתחיל בסוף עונת 2009/10, אז שחקנים ואנשי צוות טענו לסכומי כסף שלא שולמו להם על ידי המועדון. באותו הזמן הוגשה בקשה לפירוק ובית המשפט אכן החל בתהליך של הקפאת הליכים. לאחר שנה וחצי, בית המשפט אישר הסדר נושים. לפי הסדר זה בעלי דין הקדימה - כלומר שחקנים ואנשי צוות שקיבלו משכורות מהמועדון ולא ספקים - היו אמורים לקבל תוך 30 חודשים את שכרם.

יצוין שחלק מהשחקנים ואנשי הצוות אף היו אמורים לקבל בהסדר זה סכום נמוך יותר מהחוב המקורי. לפי החלטת בית המשפט המחוזי היה צריך המועדון לסגור את החובות עד אמצע 2015 אלא שלוואלה! ספורט נודע שתשעה שחקני עבר ואנשי צוות מקצועי טוענים שלא קיבלו את הכספים שהיו צריכים לקבל במלואם, אלא רק כ-60 אחוזים מן החוב ולכן הם הגישו כעת את הבקשה המחודשת לפירוק המועדון.

מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים. לילך וייס רוזנברג
כל המאמץ על הדשא לא יספיק? הוכנבוים/לילך וייס רוזנברג

בבקשה הראשונה שהוגשה לבית המשפט על ידי עורך הדין אברי רב הון מבקשים חמשת מיוצגיו אלדד שביט, מיכה קרסנר, איציק מאיר, בטאן אליהו ושביט רון לחדש את הליך בקשת הפירוק כאשר בבקשה השנייה שהוגשה על ידי עורך הדין עלי גרץ מבקשים שחקני העבר של המועדון מאור ג'נאח, מרדכי כלטוב, יעקב שריקי ואורן פלאש לדון בבקשה דחופה למתן הוראות כנגד העמותה.

הבקשה הגיעה לאחר שיושב ראש נצרת עילית גיל ברעם פנה לכל הנושים שהיו בהסדר הנושים (כ-52 במספר) והציע להם לסיים עם התשלומים שבכל חודש המועדון מעביר לכל הנושים, לקזז חצי מהחוב שנותר ולקבל את התשלום במכה כעת. ארבעים נושים מכל הנושים הסכימו למהלך, אך חלק מהם כאמור לא מסכימים ואותם תשעה שחקנים ואנשי צוות לשעבר אף הגישו את הבקשות לבית המשפט.

ברעם הגיב לידיעה ואמר: "יש הסדר נושים שאני יזמתי כשהגעתי למועדון והיה חוב אדיר של כמה מיליונים. מי שמשלם אותו הוא מי שערב להסדר הנושים והוא רוני ליקוורניק. באתי כעת מטוב והצעתי לכל הנושים לסיים את הסיפור במקום למשוך אותם במשך חודשים רבים. הרוב המוחלט של הנושים הסכים חוץ מאותם מיוצגים שציינת וגם מתוכם יש ארבעה שרוצים לסיים את התהליך ולהגיע להסדר שהצענו. לצערי או מאגו או משיקולים אחרים הוגשה הבקשה לבית המשפט, אך אם לא הייתי בא מרצון טוב ומציע הרי אף אחד לא היה מדבר. אנחנו לא מתרגשים מהעניין ומנהלים את המועדון בצורה הכלכלית הטובה כפי שאנחנו עושים תמיד".

עו"ד רב הון אמר: "אין לי שום כוונה לגרום לפירוק קבוצת הכדורגל של הפועל נצרת עילית. יש לי כוונה אחת ויחידה והיא שהלקוחות שלי יקבלו כספים שהיו צריכים לקבל לפני שבע שנים ובית המשפט המחוזי בנצרת קבע שהם היו צריכים לשלם עד סוף 2015. ולמרות זאת, אנשי נצרת עילית מזלזלים בחוק ובעבודתם של אחרים ויותר מכל בהחלטת בית המשפט המחוזי. אני דורש שישלמו מיד את כל הכספים שמגיעים למיוצגים שלי ומאחל להם הצלחה בליגת העל אחרי שישלמו את כל החובות".

ללא קשר לכך, בנצרת עילית יחלו בשיפוץ המגרש ב-1 במאי במטרה להכשירו גם למשחקים בליגת העל. אם הקבוצה אכן תעלה, במועדון מעריכים שישחקו במגרש הביתי באיצטדיון גרין ואם הוא לא יהיה מוכן בזמן, אז הקבוצה תשחק בעכו או במגרש אחר רק במשך חודש או מעט יותר. בכל מקרה אם המגרש הצפוני יאושר, עשויות קבוצות אחרות לבקש לשחק בו במקום מגרשים אחרים בהם הן משחקות כיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully