וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' הודיע לראש העירייה: יש רוכש להפועל ראשון לציון

10.3.2019 / 21:49

כדורגלן העבר העביר מכתב ולפיו מספר אנשי עסקים בראשותו של רביד אוזלבו יחליפו אותו. ראש העירייה רז קינסטליך: "מודה לברקוביץ' על היושרה והמאמץ במציאת בעלים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

איל ברקוביץ' הודיע הערב (ראשון) לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כי יש לו רוכש למועדון הכדורגל העירוני. במכתב שהעביר שחקן העבר לראש העירייה, בשם עמותת ההתאגדות לתרבות גופנית הפועל ראשון לציון, המחזיקה בזכויות הניהול וההפעלה במועדון, הודיע ברקוביץ' כי מספר אנשי עסקים בראשותו של רביד אוזלבו מעוניינים להחליף באופן מיידי את חברי העמותה הקיימים, "באופן שלאחר סיום תהליך החלפת החברים בעמותה, מלוא חובות, התחייבויות וזכויות העמותה יעברו לניהולם ולטיפולם ובכלל זה החובות, ההתחייבויות והזכויות במועדון לרבות בכל הנוגע להסכם בין העירייה ובין העמותה", כך לשון המכתב.

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ייפרד מראשון לציון. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

כזכור, קינסטליך נפגש עם ברקוביץ' והצהיר בפניו כי הוא מעוניין שקבוצת הכדורגל, המדורגת כרגע במקום ה-10 בליגה הלאומית, תתמודד על עלייה לליגת העל ותהיה בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. השניים סיכמו ברוח טובה כי ברקוביץ' ייפרד מראשון לציון ויביא רוכש שיהיה מקובל על הצדדים.

קינסטליך מסר בתגובה: "ראוי שלעיר כמו ראשון לציון תהיה קבוצה בליגת העל. כאחד שהספורט קרוב לליבו אני שואף להצלחתו של המועדון וחותר לכך שראשון לציון תוביל בכדורגל, כמו עם קבוצות הכדוריד וקבוצת מכבי ראשון לציון בכדורסל. אני מודה לאיל ברקוביץ' על היושרה, הכנות והמאמץ במציאת בעלים לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully