וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות שהפכו לאוהבות: הכדורגלניות חשפו את הזוגיות שלהן

14.3.2019 / 6:12

שתי שחקניות מהליגה האנגלית - אחת מווסטהאם, השנייה מצ'לסי - חשפו את האהבה ומערכת היחסים המיוחדת שלהן: "אצל הגברים זה מעולם לא קרה"

BBC Three "Britain's Youngest Football Boss "

יריבות על המגרש, מאהבות מחוצה לו: שתי הכדורגלניות השווייצריות אלישה להמן ורמונה בכמן חשפו את מערכת היחסים הזוגית שלהחו. השתיים, שכבר עברו להתגורר ביחד, משחקות בימים אלו בשתי קבוצות יריבות מלונדון בליגת הנשים באנגליה: ווסטהאם וצ'לסי.

הרומן שלהן נחשף בתוכנית דוקו ב-BBC, שבה להמן בת ה-20 (שחקנית ווסטהאם) ובכמן בת ה-28 (שחקנית צ'לסי) סיפרו על היחסים ביניהן. להמן עברה לווסטהאם סקיץ שעבר, בעוד בכמן משחקת כבר עונה שנייה בסופר ליג ועזרה לקבוצתה לזכות בעונה שעברה בגביע. שתיהן גם משתפות פעולה בנבחרת שוויץ, וביחד יש להן 93 הופעות ו-46 שערים.


עוד בנושא
ביום נערת מזג אוויר ודוגמנית מהממת - ובלילה לוחמת טאקוונדו ואלופה בכדורגל
"קרב הענקים של השנה": האלק הברזילאי נענה לאתגר האלק האיראני לקרב שלא תוכלו לפספס
זוג השרירנים העלה סרטון אימונים שעורר סערה של ממש

ג'ק סאליבן, המנהל הספורטיבי של ווסטהאם, אמר ש"אצל הגברים מעולם לא היה לנו משחק שבו בני זוג משחקים אחד מול השני", בעוד מאמנת נבחרת שוויץ מרטיה ווס טקלנבורג אמר ה ש"המצב הזה מnש לא יוצא דופן בכדורגל נשים". בכמן סיפרה על מערכת היחסים ש"יש הרבה דברים חיוביים בבני זוג שעוסקים באותו הדבר. אני למשל לא יוצאת לבלות בסופי השבוע בגלל שיש לי משחקים, והיא יודעת בדיוק מה עובר עליי ומבינה אותי היטב". להמן מנגד סיפרה שהיא העריצה את בכמן כשגדלה להיות שחקנית".

עוד באותו נושא

אחרי התקרית החושפנית: הקוונית הסקסית לא אוהבת את תשומת הלב

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Team❤️❤️

A post shared by Ramona Bachmann (@bachmannr10) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully