וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי במתקפה נגד השיפוט: "אני מתחנן - תעזבו אותנו בשקט"

9.3.2019 / 22:52

למאמן רעננה נמאס: "אי אפשר להתעלל בשחקנים ככה, חושש מירידת ליגה - אבל לא בגלל הקבוצה". מימר: "האכזבה הגדולה בקריירה שלי"

מאמן הפועל חיפה שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. מימר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון. האדומים סיימו ב-2:2 ביתי עם הפועל חדרה והקהל לא נותר אדיש, כשקרא למאמן שרון מימר להתפטר. מנגד, ברעננה באו בטענות קשות כלפי השופט עידן לייבה, שלטענתם גזל מהם שער חוקי בטענת נבדל וקיפח אותם פעם נוספת, עם פנדל שלא ניתן.

"אכזבה מאוד גדולה, מבחינתי זו האכזבה הכי גדולה בקריירת האימון שלי", סיכם שרון מימר. "רצינו ויכולנו להיות בפלייאוף, הכל הלך לכיוון הזה וחבל שספגנו את השער השני. היתה חסרה לנו טיפת מזל כדי לנצח. בשבעת המשחקים האחרונים איבדנו מומנטום, נכנסו לסוג של כדור שלג שלא הצלחנו לעצור. היה לחץ, ראו את זה על השחקנים, היינו קרובים מאוד לנצח ולצערי זה לא הספיק. היה עודף רצון לשמור על השער שלנו, ירדנו אחורה, קצת מפאניקה, וספגנו".

גילי ורמוט, שבישל את שני השערים של האדומים, הוסיף: "אכזבה אדירה, הרבה זמן לא הייתי מאוכזב ככה, אבל כנראה שלא מגיע לנו להיות בפלייאוף. היה לנו משחק טוב היום, יצרנו המון מצבים, אבל זו תקופה כזאת שעל כל חצי-מצב של היריבה אנחנו נענשים. אין למי לבוא בתלונות".

מנגד, מנחם קורצקי לא חסך בביקורות כלפי אנשי המשרוקית: "מאוד מאכזב, אני כבר לא יודע מה להגיד, למי לפנות. אני מתחנן - תעזבו אותנו בשקט, אי אפשר להתעלל בשחקנים. אי אפשר להמשיך ככה, אני חבר טוב של השופט, אבל היום בפירוש נגזלו מאיתנו שתי נקודות. זה ממש ממש כואב לי. זה קורה יותר מדי פעמים ואף אחד לא עוצר את זה. אם לא השופטים, היינו בפלייאוף העליון. יש לנו קבוצה שנלחמת, רוצה ומגיע לה לנצח אבל פשוט לא נותנים לנו. לקחו לנו העונה 5-7 שערים וזה פגע בנו מאוד. אני חושש מירידת ליגה, לא בגלל הקבוצה אלא בגלל דברים אחרים-נוח לשרוק נגדנו, זה קל ומחליקים את זה, זה פוגע בנו מאוד".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. אדריאן הרבשטיין
נמאס לו. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully