וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מכבי חיפה צריכה לשחק באירופה, אי אפשר לברוח מזה"

7.3.2019 / 11:03

מאמן מכבי חיפה עדכן את המטרות לקראת המשחק מול קרית שמונה בשבת: "למרות הביקורות, אני דווקא כן מרוצה מהשטף במשחק שלנו"

קובי אליהו

מכבי חיפה תעלה למשחק בשבת (20:15, ספורט 3) מול עירוני קרית שמונה במטרה לעשות מה שלא עשתה זמן רב: להשלים סיבוב שלם ללא הפסד. הירוקים יחסרו את מוחמד אבו פאני ויודעים שליריבה - לה יש סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון - יש תמריץ גדול לנצח. יחד עם זאת, מרקו בלבול לא מתכוון להוריד רגל מהגז.

"אנחנו תמיד מתכוננים בצורה טובה, גם למשחק מול קבוצה שיש לה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון", אמר המאמן במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר לקראת המשחק. "כל קבוצה תעבוד קשה נגדנו, בטח כשמדובר במגרש קשה כמו קרית שמונה. לא יהיה קל, אבל כשאנחנו טובים אנחנו טובים בכל מגרש - בטדי, בבאר שבע, בסמי עופר".

בלבול הוסיף: "המטרה שלנו היא קודם כל להשתפר. למרות הביקורת על שטף המשחק, אני כן מרוצה. אמנם אפשר להשתפר בהרבה פרמטרים, אבל יש לנו סיכוי להמשיך להיות טובים הולך וגדל".

עוד בנושא

מכבי חיפה ושון וייסמן חידשו את השיחות על הארכת חוזה
עד כמה מכבי חיפה סובלת בקרית שמונה? המספרים

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא יתפשר על פחות מכרטיס לאירופה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

על המערך: "זה מאוד תלוי נגד מי משחקים, מאוד תלוי מי משחק אצלנו ומי לא. מכבי חיפה זה מועדון שצריך לשחק בכמה שיטות, להיות גמיש, לשחק כדורגל מודרני. השיטה היא זניחה, מה שחשוב הוא שלמכבי חיפה יהיה סגנון מובהק. שתהיה דומיננטית, שתחלץ, שתתקוף, שתגרום לקהל לחייך. צריך שסגנון המשחק שלנו יהיה של מועדון גדול".

על המאבק על אירופה: "מכבי חיפה מועדון שצריך לשאוף כמה שיותר גבוה, וחלק גדול מזה זה להיות באירופה. חשוב מאוד למועדון להיות באירופה, אי אפשר להסתתר מזה".

על קרים פריי ועתידו בקבוצה: "בסך הכל אני מרוצה מכל הרכש. קרים, ירדן, מקסים, איטורה - כולם התאקלמו מצוין, כולם מראים אופי טוב שזה חשוב מאוד. יש להם פיזיות של מכבי חיפה, טכניקה של מכבי חיפה, וזה טוב מאוד".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה ושון וייסמן חידשו את השיחות על הארכת חוזה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully