וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גבריאל תמאש לא יעמוד לדין בעקבות הפוסט שעורר סערה

5.3.2019 / 19:45

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט שלא להעמיד את הבלם לדין. כזכור, מכבי חיפה שלחה לרשף מכתב בו דרשה להעמיד את תמאש לדין בגין הפוסט המתגרה שפירסם באינסטגרם בתום הדרבי החיפאי

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים:

- גבריאל תמאש לא יעמוד לדין

- אכזבה קשה בהפועל חיפה: "במצבנו ידענו שאנחנו חייבים לפחות נקודה".

- גילי ורמוט כעס על החילוף שלו.

- שרון מימר יזכה לחוזה אוטומטי במקרה של העפלה לפלייאוף העליון.

- במועדון מבינים את ההשלכות הכלכליות במצב של אי העפלה לפלייאוף העליון.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
הפסד קשה לעיכול. גבריאל תמאש/יוסי ציפקיס

אין העמדה לדין: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט היום (ראשון) שלא להעמיד לדין את בלם הפועל חיפה, גבריאל תמאש. כזכור, מכבי חיפה שלחה מכתב רשמי לתובע ההתאחדות בו דרשה ממנו להעמיד את הרומני לדין בגין פוסט האינסטגרם המתגרה שפרסם בתום הדרבי, אבל רשף החליט שלא לעשות זאת.

תגובת מכבי חיפה: "מכבדים את החלטת התובע ומבינים כי שוב החמיץ התקנון המיושן הזדמנות פז להילחם בדבר החשוב והעיקרי, האלימות והגזענות בכדורגל הישראלי."

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, הגיב להחלטה ואמר: "מכבי חיפה התנהגה בחוסר אחריות ובצורה מסוכנת בכל התלונה וההסתה כלפי גבריאל תמאש. אנו מודים להתאחדות לכדורגל על שפיותה ועל החלטתה הצודקת לא להעמיד את גבריאל תמאש לדין. מבחינתנו הסיפור הזה לא היה קיים והוא נגמר ברגע שהתחיל."

עוד באותו נושא

חמש קבוצות בעקבות כרטיס אחד: כל התרחישים בקרב על הפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
seperator

אכזבה קשה בהפועל חיפה אחרי ההפסד להפועל באר שבע אמש. הפסד שקבע שהקבוצה לא תהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום של העונה הסדירה בכל הנוגע להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון. "המשחק אתמול אמנם היה נגד באר שבע בטרנר, אבל במצבנו ידענו שאנחנו חייבים לפחות נקודה וזו אכזבה שלא עשינו את זה", אמר שחקן בקבוצה. בסוף המשחק גבריאל תמאש התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי. הוא יעבור בדיקות והוא בספק כרגע למשחק המכריע מול הפועל רעננה בשבת.

"אם לא נהיה בפלייאוף העליון בליגה שכזו, זו תהיה אכזבה אדירה". בחיפה הייתה ביקורת גדולה על כך שהשחקנים לא העזו יותר מדי, כשהמאמן שרון מימר אף כעס מאוד על התפקוד והעמידה בקרן של מתן חוזז שהובילה בסופו של דבר לשער של הפועל באר שבע. "במשחק כזה אסור לעשות טעויות כאלה", אמרו במועדון, "כי אז אתה משלם. היינו חייבים לצאת עם נקודה כדי להיות תלויים בעצמנו".

מי שהיה מאוכזב מאוד בסיום הוא גילי ורמוט, שלא אהב בלשון המעטה את החילוף שלו. בסביבתו הסבירו שוורמוט מרגיש כבר בשני המשחקים האחרונים שדווקא בדקות הטובות שלו הוא מוחלף. כעת, בחיפה יקוו שהפועל חדרה תמעד נגד מכבי נתניה ואז ניצחון על הפועל רעננה ביום שבת יבטיח פלייאוף עליון. כזכור, חוזהו של המאמן שרון מימר יוארך אוטומטית במקרה של העפלה לפלייאוף העליון, כך שגם עבור המאמן יש חשיבות עליונה להעפיל לפלייאוף העליון. גם בפן הכלכלי, במועדון מאמינים שהעפלה לפלייאוף העליון תהיה שווה להם הרבה כסף, במיוחד לאור העובדה שיארחו שוב משחק דרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully