וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין בולוניה לבוטבגראד: הפועל חולון מחכה לבלקן ביורופקאפ

4.3.2019 / 17:32

לראשונה זה 23 שנים וחצי, הסגולים יתייצבו בשלישי (19:30) לשלב נוקאאוט אירופי. אחרי ההדחה המאכזבת מליגת האלופות, הם יארחו את הקבוצה הבולגרית בשמינית גמר המפעל הרביעי

ONE

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל חולון על בני הרצליה

ב-27 בספטמבר 1995 הגיעה טימסיסטם בולוניה לאולם הפחים וגברה על הפועל חולון 75:89 במוקדמות גביע קוראץ'. סשה ג'ורג'ביץ' האגדי צלף 25 נקודות ומסר שבעה אסיסטים, ומנגד לא הועילו 19 נקודות של מילטון ואגנר ו-15 של אלי בלול. האיטלקים שייטו לניצחון קליל גם בגומלין הביתי, 60:88, והדיחו את הקבוצה הישראלית.

מחר (שלישי, 19:30, ספורט 5), לראשונה זה 23 שנים וחצי, תעלה חולון למפגש נוקאאוט במסגרת אירופית. זה לא המקום ולא המעמד שבו הייתה רוצה להיות; לאחר ההדחה המאכזבת משלב הבתים של ליגת האלופות, היא נשרה ליורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו, ותתמודד בשמינית הגמר נגד בלקן הבולגרית.

גיא פניני הפועל חולון. דני מרון
במפעל הרביעי בחשיבותו. גיא פניני/דני מרון

בעונה שעברה ניצלו חלק מ"פליטות" ליגת האלופות את השינמוך במעמדן כדי לגרוף הצלחות. בגמר היורופקאפ ניצחה ונציה את אבלינו בדרבי איטלקי, בין שתי קבוצות שהודחו מוקדם יותר מהצ'מפיונס ליג, ומעניין יהיה לראות באיזה מצב מנטלי תגיע חולון למפגש הכפול עם יריבתה מבולגריה. הגומלין ייערך בשבוע הבא בבוטבגראד, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לרבע הגמר.

"זהו משחק ראשון, ולמעשה רק מחצית ראשונה של משחק אחד ממושך", אמר המאמן החולוני דן שמיר. "לצמדי המשחקים הללו יש דינמיקה מעט אחרת, ואנחנו צריכים להיות עקביים ויציבים לכל אורך המשחק. בלקן קבוצה טובה, ולא יהיה קל לעבור אותה, אבל נקווה לעשות מחר צעד ראשון בכיוון".

בלקן ביקרה לאחרונה בישראל, כשפגשה את עירוני נס ציונה בשלב הבתים השני של היורופקאפ: שתי הקבוצות החליפו ביניהן ניצחונות ביתיים - 73:100 לנס ציונה בארץ ו-90:102 לבלקן בבוטבגראד. שני זרים אמריקאים מנהיגים את יריבת חולון: ברנדון בראון (14.9 נק' ו-6.1 אס') ומייקל הופקינס (14.6 נק' ו-7.8 ריב').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully