וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "מגיע לאיזי, כיף לראות אותו מחייך"

3.3.2019 / 10:38

הקבוצה מהצפון הצליחה להתרחק מהתחתית אחרי ניצחון משכנע על בני יהודה. שחקני הנוער יובל לוין ואורי דהן, ישולבו בעונה הבאה

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. דני מרון
ניצחון שנתן הרבה חמצן. קרית שמונה/דני מרון

- בקרית שמונה נשמו לרווחה אחרי הניצחון על בני יהודה

- איזי שרצקי החמיא לשחקנים: "יופי של כדורגל"

- מחמאות ללוי גרסיה: בעונה הבאה יהפוך לשחקן מוביל בליגה

- אורי דהן ויובל לוין מהנוער ישולבו בקבוצה הבוגרת בעונה הבאה

seperator

הרבה לחץ השתחרר בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על בני יהודה בחוץ. בקבוצה חוששים מאוד מהסתבכות במאבקי ההישרדות ושלוש הנקודות שהושגו באצטדיון המושבה פתח פער שבקבוצה מקווים שירחיק אותם מהאזור המסוכן וייתן ביטחון לשחקנים.

לקרית שמונה עדיין יש סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף העליון, אבל במועדון מעדיפים להתרכז בבריחה מהתחתית. "אחרי הרבה זמן, אתמול נראינו שוב כמו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה", אמר אחד השחקנים, "כולנו אכזבנו העונה ועכשיו בישורת האחרונה נותר לנו רק לתקן כדי לצאת עם טעם מתוק".

במועדון החמיאו ללוי גרסיה שחזר מפציעה והסבירו עד כמה הוא היה חסר בשבועות הארוכים בהם נעדר. בקרית שמונה משוכנעים שבעונה הבאה שחקן הכנף הטרינידדי יהפוך לאחד מהשחקנים המובילים בליגה וגורם בצוות המקצועי אמר: "הכי חשוב שהוא לא ייפצע יותר. הוא מוסיף הרבה דברים שחסרים לנו".

הבעלים איזי שרצקי ירד לחדר ההלבשה בסיום המשחק ועודד את השחקנים: "הצגתם יופי של כדורגל תמשיכו ככה", אמר הבעלים לשחקנים ואחד השחקנים הגיב: "מגיע לאיזי להיות מאושר קצת. היה כיף לראות אותו מחייך".

במועדון ציינו אתמול את ניצחון החוץ של קבוצת הנוער 2:3 בחוץ על מכבי חיפה. שחקנים כמו אורי דהן ויובל לוין כבר השתלבו העונה בסגל של הבוגרים ובעונה הבאה הם צפויים לקבל דקות משחק בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully