וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היה משחק קשה, יש לנו עוד דברים לשפר"

2.3.2019 / 18:06

מאמן מכבי חיפה לא יצא מגדרו אחרי ה-0:2 הביתי נגד סכנין וסירב להתייחס לירדן שועה באופן ספציפי. שלושה אוהדי סכנין עוכבו לחקירה בעקבות קטטה ביניהם

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
תמיד שואף גבוה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את בני סכנין במשחק שפתח את המחזור ה-25 בליגת העל. ז'ורז' מאנג'ק (29) כבש את הראשון, ניקיטה רוקאביציה החמיץ מהנקודה הלבנה (44), אבל תיקן עם שער קל בדקה ה-79 והשאיר את שלוש הנקודות בחיפה.

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה אוהדי בני סכנין שהיו מעורבים בקטטה ביניהם, כאשר על פי החשד החלה הקטטה בעקבות התבטאות של אחד מהם כלפי שחקן הקבוצה. השלושה, תושבי הצפון בגילאי 17-46, עוכבו כאמור לחקירה ובסיומה הורחקו ממשחקי קבוצתם ל-30 יום, תוך התחייבות להתייצב בתחנת משטרה בכל זמן שבו קבוצתם משחקת.

גיורגי דרסיליה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מההשקעה. גיורגי דרסיליה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול: "היה משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים, קבוצה אגרסיבית ופיזית. אני חושב שניצחנו בצדק בסופו של דבר, הבקענו שערים יפים. יש לנו עוד מה לשפר, אבל תמיד טוב לשפר דברים כשאתה מנצח. אני כל הזמן מנסה לבחור את התלכיד הטוב ביותר, היום מה שניצח זה המשחק הקבוצתי. נכון שהיה שחקן או שניים שהיו טובים יותר, אבל כולם היו מחויבים. היו מצבים לשני הצדדים, אבל אני שמח שבסוף ניצחנו".

על ירדן שועה: "יש לי 24 שחקנים, כולם מקבלים את מה שהם צריכים לקבל. אנחנו עובדים עם כולם אותו דבר. מכבי חיפה מנצחת או מפסידה, זו קבוצה שחייבת רוטציה ותחרות של שני שחקנים על כל עמדה". על קרים פריי: "אני לא עוסק בעונה הבאה, רק חושב על המשחק הבא. מכבי חיפה זה מועדון גדול שצריך תמיד לשאוף גבוה".

מאמן סכנין גיורגי דרסיליה: "קיבלנו גול ראשון אחרי קרן. מי שמבקיע גול מנצח. עבדנו קשה בשביל לנצח, אבל לא הצלחנו. בלי גולים אי אפשר לנצח. השחקנים נתנו את המקסימום שלהם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully