וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "רוצים לגרום לקהל שלנו ליהנות מקבוצה תוססת ואטרקטיבית"

28.2.2019 / 16:35

מאמן מכבי חיפה דיבר על בני סכנין ("תבוא להילחם על חייה"), הדרבי ("תחושת החמצה") והמטרות שנותרו: "להמשיך להשתפר ברמת המשחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי הדרבי החיפאי

מכבי חיפה תנסה לשפר עמדות בצמרת כשתוציא לדרך את המחזור ה-25 בליגת העל, ביום שבת ב-16:00 מול בני סכנין. "אנחנו רואים שבליגה הזו אין משחקים קלים", אמר מרקו בלבול. "סכנין תבוא להילחם על חייה כדי להישאר בליגת העל, היא תבוא לצופף וראינו את המשחקים האחרונים שלה מול בני יהודה ומכבי תל אביב, תוצאות מצוינות עבורם. יש להם שחקנים שיודעים כדורגל. אנחנו מבחינתנו צריכים להתרכז במכבי חיפה ולשחק את הסגנון שלנו, להיות דומיננטיים. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

המאמן נשאל מה המטרות שנותרו לירוקים כעת שהבטיחו את הפלייאוף העליון והשיב: "המטרה שלנו היא להמשיך ולהשתפר ברמת המשחק. אנו עובדים קשה מאוד באימונים ואני לא אומר את זה כקלישאה. אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו לשמוח וליהנות מקבוצה תוססת ואטרקטיבית. כשנעשה את זה אנחנו נשתפר גם בטבלה. השאיפה שלנו היא ללכת כמה שיותר רחוק ולהצליח כמה שיותר".

על הדרבי המאכזב מול הפועל חיפה אמר: "זאת הרגשה של החמצה. הראנו ב-10 הדקות הראשונות שבאנו ליזום, באנו להשתלט על המשחק ובמטרה לנצח את הדרבי. מבחינה הגנתית היינו מאורגנים וטובים. לא אהבתי מה שראיתי בהתקפה, לא היינו מאורגנים ומסודרים ולא היו פעולות חדות מול השער. באנו במטרה לנצח, זו תחושת אכזבה אבל ממשיכים הלאה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין יש על מה לשחק. בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully