וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לפתוח בחמישייה זה אוברייטד, זה לא כמו בתקופה שאני שיחקתי"

28.2.2019 / 0:05

מאמן ירושלים הסביר מדוע שני הכוכבים שלו, פלדין ובראון, פותחים את המשחקים על הספסל אחרי ה-79:89 מול באר שבע. הדר: "לא היינו מספיק טובים"

ONE

כמה שג'יימס פלדין אוהב את הפועל באר שבע. שלושה חודשים לאחר שקלע מולה שיא עונתי של 28 נקודות, כולל שלשת ניצחון דרמטית באולם הקונכייה, כוכב הפועל ירושלים שוב חגג הערב (רביעי) נגד הקבוצה הדרומית. הפעם הוא עלה כהרגלו מהספסל וירה 27 נקודות ב-27 דקות, בהן 5 מ-7 לשלוש, בדרך לניצחון נוסף - 79:89 במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל.

"המאמן נותן לי המון ביטחון, וממש לא משנה לי אם אני פותח בחמישייה או עולה כמחליף", אמר פלדין לאחר המשחק. "עברנו שבוע ללא משחק, ותמיד קשה לחזור מפגרות קצרות כאלה. ידענו שהם יחזרו בצורה חזקה וקשוחה, בגלל מה שקרה במפגש הקודם בינינו".

מאמן ירושלים, עודד קטש, נהנה מיום גדול של שני הגארדים הזרים שלו - כשבנוסף לפלדין גם ג'ייקובן בראון להט עם 25 נקודות ב-25 דקות. "היכולות של שניהם ידועות וברורות, והעובדה שאנחנו פותחים בלעדיהם נותנת לנו איזון", הסביר. "לפתוח בחמישייה זה אוברייטד בעיניי. זה לא כמו בתקופה שאני שיחקתי, כשהיו שחקני חמישייה ומחליפים. הרוטציות אחרות, ועמוקות, וכולם מקבלים את הדקות שלהם".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 79:89 את הפועל באר שבע

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מרוצה. קטש/דני מרון

החששות בירושלים מירידת מתח, לאחר הזכייה בגביע המדינה, התבדו. "אני זוקף את זה לבגרות של השחקנים", אמר קטש. "כולם שמחים מהגביע, אבל לכולנו ברור שבשבוע הבא מגיעה נקודת שיא נוספת (עם פתיחת שמינית גמר ליגת האלופות; א"ו), כך שאנחנו לא יכולים להוריד ריכוז. לקח לנו קצת זמן להיכנס לקצב, וזה לא היה משחק גדול שלנו, אבל בסך הכל היינו בסדר".

בנוגע לזר החדש דמיטריוס קונגר, שהוחתם לחודש וחצי כדי למלא את מקומו של כריס ג'ונסון בזירה האירופית, הוסיף המאמן: "כריס נתן לנו נקודות קלות, וקונגר הוא שחקן מגוון שיכול לעזור לנו בשני צידי המגרש ולעשות מעט מהדברים שקיבלנו מכריס - שטף, אינטנסיביות הגנתית, ריבאונד התקפה. זו לא משימה פשוטה לשלב בזמן קצר שחקן בקבוצה שרצה. נצטרך לבחון כמה נוכל להשתמש בו, אבל זה גיבוי שהוא טוב לנו".

מאמן באר שבע, רמי הדר, סופר כבר שלושה הפסדים רצופים. "למעט הרבע הראשון, לא היינו מספיק טובים, למרות שפה ושם הפגנו ניצוצות", סיכם. "איבדנו את שלושה שחקני הגנה מצוינים - סמאג' כריסטון, עדי כהן-סבג וטראוויס ווריק לתקופה ארוכה - אבל אנחנו במקום השני בליגה בספיגת נקודות, ועושים את זה עם כלים מוגבלים. אנחנו מקווים שטראוויס יחזור במשחק הבא".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully