וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל תמאש בפוסט נגד מכבי חיפה: "אמא שלי מוסרת לכם תודה"

27.2.2019 / 21:34

לאחר שיר האוהדים נגד אמו בדרבי, בלם הפועל חיפה העלה תמונה מתגרה ובה שחקן ירוק מנשק את רגליו. תגובת מכבי חיפה: "מיותר, רדוד ובעיקר ילדותי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הדרבי החיפאי

יומיים אחרי הדרבי החיפאי, גבריאל תמאש הצית הערב (רביעי) שוב את היריבות בין המועדונים. בלם הפועל חיפה פרסם באינסטגרם תמונה מצוירת בה שחקן ירוק מנשק את רגליו והוסיף את הכיתוב בעברית: "אמא שלי מוסרת לכם תודה". התמונה הזו הגיעה בעקבות שירים של אוהדי מכבי חיפה נגד אמא שלו בדרבי וגם קללות בלתי פוסקות שספג הבלם הרומני על פוסט קודם שלו, כאשר רובן הופנו אל אמו. גם הפוסט החדש גרר כמובן גל קללות.

View this post on Instagram

אמא שלי מוסרת לכם תודה ??

A post shared by GABRIEL TAMAS (@gabrieltamasofficial) on

תמאש כבש בעונה שעברה נגד מכבי חיפה בליגה ובגביע, ולפני הדרבי בחודש דצמבר טען כי הפלאפון שלו הוצף בהודעות נאצה מאוהדי מכבי חיפה שכעסו על סרטון שהסתובב ברשתות החברתיות ובסיומו הבלם אומר: "fuck Maccabi". גם לאחר הדרבי ביום שני חגג בהתרסה את התיקו המאופס.

במכבי חיפה הגיבו: "מיותר, רדוד, ובעיקר ילדותי. במועדון גדול או כזה המכבד עצמו, שחקנים נוהגים בכבוד ולא כאחרון האוהדים. בציר היסטוריית היריבים שלנו, לא ייחקק כאחד הראויים, אלא כקוריוז פתטי. אנחנו קוראים לאוהדים שלנו לא לייחס לכסילות זו חשיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully