וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: ניסו אביטן הורחק ממשחק אחד, מנשה זלקה משני משחקים

27.2.2019 / 16:58

המאמן נענש בפעם השנייה העונה בבית הדין ולא יעמוד על הקווים בגומלין רבע גמר הגביע, שחקן ההגנה יחסר גם במשחק הליגה מול רעננה

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

ניסו אביטן, מאמנה של הפועל חדרה, ספג עונש שני העונה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, שהרחיק אותו היום (רביעי) ממשחק אחד בפועל וקנס אותו ב-2,000 שקלים בעקבות יציאתו מהאזור הטכני בהפסד 2:1 להפועל באר שבע ביום ראשון. כמו כן, נגד אביטן עומד כעת עונש על תנאי למשך שנה, כאשר בכל מקרה של עבירה חוזרת בתקופה זו, הוא יורחק משלושה משחקים.

אביטן, שירצה את עונשו בגומלין רבע גמר הגביע הערב מול מ.ס. כפר קאסם, אמר בדיון: "אני מתנצל שאני פה, מודה בעובדות. יצאתי מהאזור הטכני וצעקתי: 'מה?'. אני מבין שכמאמן עליי לשמש דוגמה ומה שעשיתי נעשה על ידי כל מאמן בליגת העל כמה פעמים במשחק. אני עדיין לוקח אחריות, אני עובד על עצמי כי התדמית שלי חשובה לי".

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן. שלומי גבאי
קיבל גם עונש על תנאי לשנה הקרובה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

מנשה זלקה, שישב על הספסל במשך 90 הדקות והורחק לאחר שריקת הסיום כי בא בטענות לשופט זיו אדלר ("יש שתי קבוצות על המגרש, אצלך הכול זה להפועל באר שבע), הורחק משני משחקים בפועל ולכן יחמיץ גם את משחק הליגה מול הפועל רעננה.

* מכבי תל אביב נקנסה בסכום של 1,500 שקלים בעקבות השלכת ארטיק למגרש במשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת האחרונה. הדיין עו"ד נעם ליובין הסתפק בעונש מינימלי לאחר שהמועדון איתר את האוהד ואף הוציא ממנו הודאה מצולמת לגבי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully