וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט העליון החמיר את עונשיהם של ארבעה חברי "לה פמיליה"

27.2.2019 / 11:44

ביהמ"ש קיבל את ערעור המדינה ודחה את ערעור המורשעים בכמה מקרים. עונשיהם של שלושה הומרו מ-30 חודשי מאסר ל-40

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית המשפט העליון החמיר בעונשיהם של ארבעה חברים בארגון האוהדים של בית"ר ירושלים "לה פמיליה", שהגישו ערעורים על העונשים הקודמים שנגזרו עליהם על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב לפני כשנה.

המערערים הורשעו בפעילות עבריינית בכמה מקרים שונים במסגרת חברותם ב"לה פמיליה" והמדינה מצדה הגישה ערעור נגדי על עונשיהם ודרשה להחמיר אותם. מתוך שישה ערעורים, התקבל רק אחד. בית המשפט העליון הותיר את עונשו של מערער אחד על כנו והחמיר בעונשיהם של ארבעה אחרים.

דניאל אלישייב: עונשו הוחמר מ-30 חודשי מאסר ל-40 חודשי מאסר.

רן יצחקי: עונשו הוחמר מ-30 חודשי מאסר ל-40 חודשי מאסר.

גדי יחיאלוב: עונשו הוחמר מ-30 חודשי מאסר ל-40 חודשי מאסר.

דור מגידיש: עונשו הוחמר מ-24 חודשי מאסר ל-30 חודשי מאסר.

אביתר יוסף: ערעורו התקבל באופן חלקי ובית המשפט קבע שחודשיים נוספים מהתנאי שהופעל נגדו, ירוצו בחופף. עונש המאסר שלו קוצץ מ-26 חודשים ל-24 חודשים.

ניב מנור: עונש המאסר נותר בעינו: 22 חודשי מאסר.

בפסק הדין, כתב השופט נעם סולברג: "'לה פמיליה' היא 'המשפחה'. זו אינה משפחה ביולוגית-אורגנית, אך דומה כי היא מבקשת לסגל לעצמה לכידות וקרבה שמאפיינות תא משפחתי. לדאבון הלב, התלכדה 'לה פמיליה' בהתבסס על ערכים אנטי-סוציאליים של שנאה, גזענות ובדלנות.. שנאה זו מומשה הן במעשיהם של המערערים דנן, הן בפעילותם של נאשמים אחרים. מעשים של תקיפה אלימה ופגיעה באנשים שחטאם הסתכם באהדתם לקבוצות כדורגל יריבות. שנאתם זו היתה שנאה לשמה, שנאת חינם... תחילה היו אלה אירועי אלימות 'קלים' יחסית, אך במהלך תקופה קצרה הלכו האירועים והתעצמו, המעשים הסלימו ותוצאותיהם החריפו. השׂנאה העבירה את 'בני המשפחה' על דעתם, ועל אף התוצאות הקשות שגרמו, לא נרתעו, אלא חזרו ושנו במעשיהם".

תיק לה פמיליה. קובי אליהו
תיק לה פמיליה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully