וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שביעות רצון מלירן סרדל, דריכות לקראת שני המשחקים הקרובים

26.2.2019 / 7:47

סרדל פתח כמגן ימני במקום דור מלול ועשה עבודה טובה מול קרים פריי: "מתי ששרון יקרא לי אני אגיע". התיקו התקבל בתחושות מעורבות. שחקן: "היה חשוב לעצור את הסחף"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

תחושות מעורבות בהפועל חיפה אחרי התיקו המאופס בדרבי מול מכבי חיפה אמש (שני). בסיום המשחק שחקני הקבוצה דיברו בעיקר על הרוח שהקשתה עליהם להגיע למצבי בעיטה נוחים, אך בשורה התחתונה הבינו שנקודה מול מכבי חיפה במומנטום שבו היא נמצאת היא לא דבר רע כל כך. "היה חשוב לעצור את ההתדרדרות שהייתה לנו בשבועיים האחרונים", הסביר שחקן בקבוצה, "הראינו אתמול הרבה נחישות ובסוף המצב הכי מסוכן גם היה שלנו וחבל שלא ידענו לנצל אותו".

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה מול קרים פריי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שיתק את קרים פריי. לירן סרדל/יוסי ציפקיס

מי שגרף את מירב המחמאות היה לירן סרדל, שהחליף את דור מלול בהרכב והיה המצטיין. סרדל שיחק כמגן ימני באגף של קרים פריי והצליח להתמודד איתו פעם אחר פעם ובמועדון אהבו לראות את התפקוד שלו. סרדל בעצמו דיבר בסוף על העובדה שלא שיחק הרבה העונה. "חזרתי מפציעה ואני עובד קשה מאוד באימונים. כל שחקן חושב שמקומו בהרכב אבל אני אמשיך לעבוד קשה ומתי ששרון יקרא לי אני אגיע ואעשה הכל". סרדל גם התייחס לשאלה האם הרגיש שוב אנדרדוג מול הירוקים בדרבי. "ממש לא הרגשתי ככה. אני לא חושב שאנחנו נופלים ממכבי חיפה".

כעת, בהפועל חיפה ייצאו לשני המשחקים האחרונים שיכריעו אם יהיו בפלייאוף העליון. בקבוצה העריכו אתמול שארבע נקודות בשני המשחקים הקרובים יעניקו להם את המקום בפלייאוף, כשבמקביל בקבוצה יחזיקו אצבעות להפועל רעננה מול הפועל חדרה במשחק הקרוב.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: הערב הטראגי של עומרי גלזר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully