וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: זועמים על השיפוט, מאמינים בפלייאוף העליון. סלים עמאש הושעה

25.2.2019 / 9:07

בקבוצה לא אהבו את ההחלטה של אדלר להרחיק את ניסו אביטן, ומחזיקים אצבעות למכבי חיפה בדרבי. שחקן: "עשינו עונה מדהימה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יוסיפון על דור מיכה

הפועל חדרה המשיכה אמש (ראשון) את התקופה הרעה עם הפסד 2:1 מול הפועל באר שבע האלופה היוצאת. אלא שבמועדון לא קיבלו בשתיקה את ההפסד הזה ושם זועמים על השיפוט במשחק. המאמן ניסו אביטן טען שלא קילל את השופט זיו אדלר וזעם על הרחקתו, כאשר במועדון ציינו שהשופט לטעמם היטיב עם האלופה כמעט בכל שריקה "קטנה". בכלל, סף העצבים בחדרה היה גבוה אתמול בסיום כאשר לא מעט שחקנים ניראו שפופים ועצבניים אחרי עוד הפסד שעשוי להוציא את הקבוצה מהפלייאוף העליון. אם לא די בכך, אז לאחר המשחק התברר שגם מנשה זלכה הורחק בשל דברים שאמר לשופט בחדר ההלבשה ולא יעמוד לרשות הקבוצה במחזור הבא.

בחדרה מקווים מאוד שמכבי חיפה תנצח היום בדרבי כדי להשאיר על כנו את הפער מהפועל חיפה. למרות העצבים והעובדה שאביטן ככל הנראה יעמוד לדין ולא יעמוד על הקווים במשחק הקרוב, בחדרה מאמינים עדיין שייסיימו את העונה הסדירה בין שש הראשונות. "עשינו עונה מדהימה עד עכשיו ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אם לא נגיע לפלייאוף העליון, כולם פה ירגישו תחושת החמצה ענקית. אנחנו מאמינים מאוד בעצמנו".

עוד בחדרה: סלים עמאש הושעה הבוקר מאימוני הקבוצה עד יום חמישי עקב שורה של עבירות משמעת. גם אליאס זאנה, שאיחר למפגש הקבוצתי אתמול, יעמוד לוועדת משמעת.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בחדרה כועסים על ההרחקה שלו. ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully