וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בוחבוט: "אני בובה? אז אני מבטיח שאהיה בובה עוצמתית שתביא הרבה נקודות"

24.2.2019 / 21:07

לאחר ה-0:0 עם קרית שמונה, מאמן אשדוד התייחס לרחשים מסביב: "יש בובות ויש בובות". קשטן: "לא היינו מספיק יעילים"

מאמן מ.ס. אשדוד אבי בוחבוט לצד משה אוחיון. סוכנות ג'יני
למי קראתם בובה? בוחבוט לצד אוחיון/סוכנות ג'יני

מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 חלש מאוד בצפון, במשחק בו שני האירועים המרכזיים היו הכרטיסים האדומים של חאג'י בארי (79) ועוביידה חטאב (82).

"זו תוצאה שמשאירה אותנו בפער של חמש נקודות מהקו האדום", ניתח תומר קשטן. "מן הסתם רצינו לנצח, גם החילופים שעשיתי היו כדי להכריע את המשחק, אבל זה לא היה משחק התקפי טוב שלנו, בלשון המעטה. אף קבוצה לא ממש סיכנה את השער, אבל המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו. אשדוד נדחקה לשער שלה, אבל מבחינה התקפית לא היינו מספיק יעילים".

על ההרחקה של בארי אמר המאמן של קרית שמונה: "ספגנו כרטיס אדום מיותר לגמרי, שחקן צריך להתנהג בצורה מכובדת גם אם ספג כרטיס צהוב, לא צריך לדבר לשופט בצורה לא ראויה וצודק ליאני שהרחיק אותו".

מנגד, אבי בוחבוט שרשם הופעת בכורה בליגת העל סיכם: "באנו לפה בשביל לנצח, אבל הכרטיסים הצהובים שספגנו לא עשו לנו טוב. לא הגענו למספיק מצבים אבל שמרנו על נקודה וכל הכבוד לחבר'ה. הרבה קבוצות מאבדות נקודות בקרית שמונה, קשה מאוד לשחק פה. זו נקודה מאוד חשובה להמשך הדרך. אני יכול להבטיח שבמשחק הבא זה יצליח יותר".

כשנשאל איך הוא עונה לאנשים שטוענים כי הגיע על תקן מאמן בובה, השיב: "אני מקווה שאהיה בובה חזקה עם מלא אנרגיות. יש בובות ויש בובות, אף פעם לא ראיתי את עצמי בתור בובה. למי שאומר שאני בובה, אני מבטיח שאהיה בובה עוצמתית שתביא הרבה נקודות".

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. סוכנות ג'יני
לא אהב את האדום של בארי. קשטן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully