וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי חיפה: חיימוב מדרבן את גלזר, צפי לכ-20 אלף ירוקים

24.2.2019 / 19:30

השוער המוצהב עודד את מחליפו שישחק לראשונה העונה בליגה, בלבול מתלבט לגבי המגן השמאלי והחזרת מאנג'ק ל-11. סרדל מגן ימני אצל האדומים (ב', 21:00, ספורט 5)

מחזור 24הסתיים25/02/2019
הפועל חיפה
    0
      מכבי חיפה
      אתר רשמי

      בווידאו: מאות אוהדי הפועל חיפה פרצו למגרש כדי לעודד את השחקנים לקראת הדרבי

      הפועל חיפה

      אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, מהם שני הפסדים בשני המחזורים האחרונים, הפועל חיפה תנסה להתאושש נגד היריבה העירונית בדרבי מחר (שני, 21:00, ספורט 5). במסיבת העיתונאים אמר המאמן שרון מימר: "אנחנו לא מתעסקים במכבי חיפה. אנחנו צריכים לחזור להיות הקבוצה המאורגנת, הלוחמת, המסודרת שהייתה בתקופה היפה שלנו. אם נעשה את זה, אני מאמין שנשיג תוצאה טובה. אם יש משחק שיכול לשנות את הגישה זה הדרבי, אין משחק עם יותר אמוציות". גילי ורמוט הוסיף: "ברור לכולם שמעבר ליוקרה של דרבי, אנחנו צריכים שלוש נקודות כדי להיכנס לפלייאוף העליון. מאז ששרון הגיע הקבוצה התקפית והקהל נהנה ממשחקים אטרקטיביים. לדרבי תמיד מגיעים בשיא המוכנות ושיא המוטיבציה".

      בהפועל חיפה מבינים שרק ניצחון מחר ייתן להם נקודת זינוק טובה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, רגע לפני שני המשחקים האחרונים בעונה הסדירה. מימר ביקש משחקניו לחזור לסדר שאפיין אותם לפני שני ההפסדים האחרונים. המגן דור מלול ייעדר מהמשחק בשל כרטיסים צהובים ולירן סרדל צפוי להחליפו. בקישור מימר מתלבט בין גל אראל לגיא חדידה. בקרב הקהל קיימת תכונה רבה ובקבוצה פתחו גם את יציע המשפחות הדרומי לקהל האוהדים.

      שחקן הפועל חיפה, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
      הצטיין בדרבי הקודם. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

      מכבי חיפה

      בצד הירוק מצפים לכ-20 אלף צופים שיגיעו לאצטדיון העירוני, למרות שהקבוצה המארחת היא הפועל חיפה. עומרי גלזר יפתח בין הקורות בשל ההיעדרות של גיא חיימוב המוצהב. חיימוב, כך מעידים שחקנים, דרבן רבות את גלזר במשך הימים האחרונים ועודד אותו לקראת החזרה שלו לשער אחרי זמן רב. גם ארנסט מאבוקה מוצהב ואת מקומו יתפוס רז מאיר, כשבעמדת המגן השמאלי מתלבט מרקו בלבול בין סאן מנחם לרמי גרשון שפתח בשבוע שעבר מול הפועל חדרה. עוד התלבטויות הן האם לתת לירדן שועה לפתוח על חשבון מוחמד עוואד והאם להחזיר את ג'ורג' מאנג'ק על חשבון מקסים פלקושצ'נק שיחווה דרבי ראשון בירוק.

      שוער מכבי חיפה, עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
      משחק ליגה ראשון העונה. עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין

      טריוויה

      * זה יהיה הדרבי ה-101 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 29:45 בניצחונות ועוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הפועל חיפה ניצחה בכל ארבעת הדרבים האחרונים בליגה, עם הפרש שערים 1:10. רצף כזה היה לה רק בארבעת המפגשים הראשונים בין הקבוצות מאז קום המדינה (1949 עד 1952) כך שניצחון נוסף יקבע שיא מועדון.

      * בנוסף, הפועל חיפה תוכל להשלים דאבל עונתי שני רצוף על מכבי חיפה ובסך הכול רביעי בהיסטוריה.

      * הפועל חיפה ספגה 20 שערי בית העונה (יותר מכל קבוצה אחרת) ולא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים.

      * מכבי חיפה עדיין לא הפסידה בתשעת משחקי הליגה מאז מינויו של מרקו בלבול. יש לה שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפרש שערים 5:13.

      * הירוקים הפסידו העונה רק פעם אחת בחוץ וזה קרה במחזור הפתיחה מול מכבי תל אביב (2:0). מאז היו להם שישה ניצחונות (ברצף) וארבע תוצאות תיקו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 25100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully