וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה השליכו אבוקות וגרמו להצתת מטע בננות, המשטרה פתחה בחקירה

23.2.2019 / 14:57

כ-500 אוהדים הגיעו כדי לדרבן את השחקנים לקראת הדרבי, אבל חלק מהאבוקות הושלכו למטע הסמוך לכפר גלים וגרמו לדליקה שטופלה על ידי כוחות כיבוי האש

אתר רשמי

בווידאו: מאות אוהדי הפועל חיפה פרצו למגרש כדי לעודד את השחקנים לקראת הדרבי

אוהדי מכבי חיפה השליכו היום (שבת) אבוקות במהלך אימון הקבוצה בכפר גלים לקראת הדרבי שייערך ביום שני (21:00, ספורט 5), אבל האירוע הזה הוביל להצתת מטע בננות סמוך וכעת החלה גם חקירה משטרתית בנושא.

מדוברות המשטרה (חוף) נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח כי במהלך אימון של מכבי חיפה במגרש האימונים של כפר גלים, הופעלו כ-20 אבוקות שחלקן הושלכו אל המגרש וחלקן למטע בננות בו התפתחה דליקה שטופלה על ידי מכבי האש. האירוע הסתיים ללא נפגעים ושוטרי תחנת טירת הכרמל, בשיתוף עם חוקרי מז"פ וחבלן שהגיע למקום, אספו ממצאים מהזירה, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הנסיבות ואיתור מבצעי העבירה".

מטע בננות שרוף בעקבות אבוקות שהשליכו אוהדי מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
האש במטע/דוברות משטרת ישראל
אבוקות שהשליכו אוהדי מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
והאבוקות/דוברות משטרת ישראל

לאימון עצמו הגיעו כ-500 אוהדים ששרו לכבוד השחקנים וביקשו מהם בעקבות ארבעת ההפסדים הרצופים במשחק הדרבי בליגה: "תחזירו לנו את הכבוד". הקפטן נטע לביא הודה להם בשם הקבוצה ואמר: "הכי חשוב שכולנו נהיה ביחד. יחד נעשה את זה".

מכבי חיפה נמצאת כרגע במקום השלישי עם 37 נקודות, כאשר היא עשויה להבטיח עוד לפני המשחק את מקומה בפלייאוף העליון, על פי תוצאות היריבות במשחים שייערכו עוד קודם לכן. השוער גיא חיימוב והמגן הימני ארנסט מאבוקה ייעדרו בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully