וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "כל משחק זה גמר גביע העולם כדי להשאיר את הפועל תל אביב"

21.2.2019 / 13:41

הפועל תל אביב ערכה מסע"ת לקראת נתניה שבת, מאמנה נשמע דרוך והודה: "בכל פעם שאנחנו מנצחים, אנחנו מועדים במשחק הבא"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על שחקן העונה - דור מיכה

דווקא לאחר הניצחון המפתיע על הפועל באר שבע, שבה בשבוע שעבר הפועל תל אביב לסורה עם 0:0 חלש מאוד מול הפועל רעננה שהחזיר אותה, בצירוף הניצחון של מ.ס. אשדוד, לקרבות התחתית. היום (חמישי), קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב מול מכבי נתניה ביום שבת, בו תקווה להשיג מרווח נשימה נוסף.

"זה משחק קשה", אמר קובי רפואה, הרחוק ארבע נקודות מהקו האדום. "נתניה בכושר מצוין, בצ'יראי חלוץ מצוין בכושר נפלא אבל גם לנו יש את המטרות שלנו. נגיע מוכנים, כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק, ונעשה הכל כדי לקחת את הנקודות. מבחינתנו כל משחק זה גמר גביע העולם כדי להשאיר את הפועל תל אביב. אם היינו עושים 2-3 ניצחונות רצופים היינו בפלייאוף העליון היום, אנחנו כל הזמן מנצחים ואז מועדים במשחק הבא".

רפואה התייחס לשני שחקנים ספציפיים שעברו בין הקבוצות: "יש פה לחצים שונים, אני מאחל למוטי ברשצקי בהצלחה כי אני אוהב אותו. אני לא מתעסק בהשוואות, אנחנו מתעסקים בעיקר והעיקר זה הפועל תל אביב. רמזי ספורי שחקן מוביל פה ואנחנו מצפים ממנו להרבה יותר, הציפיות שלנו פה הן הרבה יותר גבוהות מהציפיות שהיו ממנו בנתניה. כל התחתית צמודה, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
מעידה אחרי כל ניצחון. רפואה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully