וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר עוקץ את ניר קלינגר: "בבני יהודה אני מקבל תמיכה גם מהמאמן"

21.2.2019 / 12:56

"שחקני בית"ר סמכו עליי ותמכו בי, אבל לא רק הם אמורים לתמוך. היה שם בלגן גדול. בבני יהודה יש אנרגיות אחרות, עשיתי בחירה טובה". יקוב סילבסטר דיבר במסע"ת על ההבדלים בין בני יהודה ובית"ר

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על בית"ר ירושלים

אחרי שער אחד בחצי עונה במדי בית"ר ירושלים, יקוב סילבסטר עבר לבני יהודה בסיום חלון ההעברות בתחילת החודש והבקיע שלושה שערים בשני משחקי הליגה הראשונים שלו בקבוצתו החדשה. החלוץ הסלובקי רוצה להמשיך ברצף גם במשחק החוץ בשבת (18:00, ספורט 5 לייב) מול בני סכנין ובמסיבת העיתונאים היום (חמישי) התייחס לתקופה האחרונה בבית"ר ולשינוי שעבר עליו.

"חצי העונה הראשונה לא הייתה קלה עבורי, אבל לכן עברתי לכאן, כדי לשנות את זה", אמר סילבסטר. "בחרתי בבני יהודה ואני חושב שזו הייתה בחירה טובה. אני שמח להיות כאן, זו קבוצה טובה עם מאמן טוב ואווירה נהדרת. אני מתמקד בעצמי ורוצה לשחק הכי טוב שאפשר, לא חושב על בית"ר. אני רוצה להוכיח לעצמי ולכולם, לא רק לבית"ר. אני רוצה להראות שאני חלוץ טוב שיכול להבקיע שערים".

על מה שקרה בבית"ר: "היה בלגן גדול במועדון, בסגל, בקבוצה. אחרי שינויים גדולים, זה לא קל. היה לי מקרה כזה גם בנירנברג, שהתחלפה הנהלה והגיעו 15 שחקנים חדשים. לא פשוט להסתגל לשינויים כאלה. ניסיתי לעשות הכול מדי שבוע, אבל בסופו של דבר היה נכון להיפרד".

על הבצורת שחווה: "זה קשה לחלוץ, אתה צריך לקבל תמיכה מכל הקבוצה. אני לא יכול להגיד שלא הייתה תמיכה בבית"ר, החברים סמכו עליי ורצו שאהיה שמח. אבל זה לא תלוי רק בשחקנים, לא רק הם אמורים לתמוך. המאמן? כן ולא. אני יכול להגיד שבבני יהודה הרגשתי שיש תמיכה מכולם, גם מהמאמן ומההנהלה. יוסי אבוקסיס רצה אותי ושכנע אותי להגיע. לא ידעתי אם אגיע לכאן ומיד אכבוש, אבל האנרגיות אחרות וקל להיכנס לקבוצה כזו".

על יוסי אבוקסיס: "יש לו מזל... וברצינות, מה שהכי חשוב מבחינתי במאמן זה הוויז'ן שלו. הוא יודע מה הוא רוצה ולקח אותי כי ידע שאתאים לסגנון שלו. הוא יודע מה הוא רוצה ויכול להוציא מכל שחקן. הוא מייצר אווירה נהדרת בקבוצה ונותן תמיכה לשחקנים שלו".

על הגביע והמשך הליגה: "בעונה שעברה הייתי קרוב לזכות בגביע, הגענו לגמר, וברור שאני חולם על זה. בני יהודה משחקת טוב בשני המפעלים, אנחנו בטופ 6, וכל משחק מעתה והלאה יהיה קשה. מכבי תל אביב רחוקה מאיתנו, אבל המאבק בין כל האחרות הוא צמוד".

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. דני מרון
"האנרגיות אחרות וקל להיכנס לקבוצה כזו". סילבסטר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully