וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אם הקהל שמח, כנראה שעמדנו במטרה הגדולה ביותר שלנו"

21.2.2019 / 10:55

הירוקים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי, המאמן נשמע אופטימי והבטיח: "ירדן שועה מתאקלם לאט לאט, אין ספק שהוא יתרום לנו רבות"

בווידאו: דוד רוזנטל על בית"ר ירושלים

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני. "כולם יודעים את משמעות הדרבי", אמר מרקו בלבול. "הייתי מאוד מרוצה מהמשחקים האחרונים שלנו, צריך לבוא באותה גישה, לעשות את מה שמאפיין אותנו, לגרום לקהל לשמוח". על כך שגיא חיימוב וארנסט מאבוקה ייעדרו בשל כרטיסים צהובים אמר המאמן: "יש פה סגל טוב ועמוק, לצערי איבדנו את סלליך, הוא היה בתקופה מצוינת ואנחנו מאחלים לו שיעבור במהרה ויחזור לעצמו. יש פה תלכיד טוב, תמיד יפתחו 11 טובים. השחקנים מבינים שיש מלחמה על ההרכב".

בלבול הוסיף ואמר: "נבוא עם 100 אחוז מחויבות, לא צריך לדבר על זה, זה ברור מאליו. אם הקהל שמח כנראה שעמדנו במטרה הגדולה ביותר שלנו, אבל למדתי בגיל צעיר מאוד שבכדורגל כשאתה מנצח הופכים אותך לגאון, וכשיש משחק רע אז אתה הכי גרוע בעולם. צריך להמשיך בדרך שלנו, לבוא לכל משחק עם נחישות, לשחק את המשחק שלנו ולקוות שהכל יצליח.

"הפועל חיפה קבוצת פלייאוף עליון, קבוצה חזקה וטובה. זה לא מובן מאליו ששחקנים כל כך צעירים עומדים בלחצים כאלה, לשמחתי התקדמנו גם בטבלה וגם ביכולת, תוך כדי תנועה ושינויים. ירדן שועה שחקן מוכשר מאוד, לאט לאט הוא מתאקלם ונכנס לכושר, אין לי ספק שהוא יתרום לנו רבות בעתיד. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר, כי אי אפשר לכוון למקום אחר במכבי חיפה".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
בינתיים הכל הולך לפי התכנית. בלבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully