וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרום תיפתח הטובה

ליאור וייץ

14.12.2002 / 20:00

הפועל ב"ש הביסה בחוץ את מכבי ת"א עם שער מדהים של אבוטבול בדקה ה-90. היוקרה בפ"ת עברה אל הצד של הלוזונים כשהפועל שקועה עמוק בתחתית. תיקו מאופס בין אשדוד להפועל ת"א. לנדאו ניצח את אוחנה

הסתיים המחזור ה-13 בליגת העל. במוקד עמד הדרבי של פתח תקוה. כשהפועל פ"ת ניצחה במחזור השני את היריבה העירונית השנואה, מכבי, חגגו שם כולם את השליטה הזמנית בעיר אבל אף אחד לא חשב שמאז, במשך סיבוב שלם, הקבוצה תשיג רק 5 נקודות מתוך 33 אפשריות. בשבת שוב נפגשו השתיים כשהפעם ידה של מכבי היתה על העליונה.

מכבי ת"א, מעודדת מאד מאז ההפסד בדרבי לפני שבועיים, אירחה את הפועל באר שבע שהגיעה לאחר שני נצחונות רצופים ומנצחת שוב. נתניה אירחה בקופסא את בני יהודה וניצחה 0:1 קטן-גדול שמקפיץ אותה לחלק העליון של הטבלה. אלישע לוי סחט תיקו מאופס מהפועל ת"א. ביום ראשון: בית"ר ירושלים - הפועל כפר-סבא, בשני: עירוני ראשל"צ - מכבי חיפה.

הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 3:1

הפועל פתח תקוה השיגה את נצחונה השני העונה רק לפני שבועיים בנצחון על בני יהודה כשהנצחון הראשון הושג במחזור השני המקביל למחזור הנוכחי מול היריבה העירונית. אצל הפועל, ששיחקה לא רע בשבת מול הפועל ת"א, מקווים שאולי נצחון נוסף בדרבי יתן לקבוצה דחיפה קדימה כדי לצאת סוף סוף לדרך חדשה. אלא שגם היריבה העירונית מצוייה במשבר ולאחר פתיחת עונה טובה שוב חזרו ההפסדים והלחץ על גיא לוזון הולך וגובר. במכבי יודעים שהפסד שני ברציפות בדרבי יהיה אסון גם בשל היוקרה בעיר וגם בשל ההסתבכות בתחתית.

את השער הראשון במשחק מבקיע לזכות מכבי החלוץ קובי רפואה כבר בדקה ה-15. הפועל פ"ת חוזרת למשחק בדקה ה-35. סטניסלב דוברובין משווה את התוצאה ל-1:1. ליאור אסולין החזיר את היתרון לזכות מכבי בדקה ה-77. שוער הפועל פ"ת הכשיל בתוך הרחבה את קובי רפואה וקיבל כרטיס אדום. קובי רפואה עצמו קבע מהנקודה הלבדה 1:3 בדקה ה-86.

מכבי ת"א - הפועל באר שבע 3:0

במכבי ת"א יודעים היטב כי הבעיה העיקרית של הקבוצה היא במשחקים הגדולים מול הקבוצות הגדולות, כך היה בהפסד בדרבי, ההפסד לחיפה, ההפסד לירושלים וגם ההפסד במחזור השני להפועל באר שבע. הפעם חניכיו של קלינגר רצו להוכיח שהם מסוגלים גם לנצח קבוצות צמרת כדי לא לתת לאלופה ולהפועל ת"א לברוח אלא שמנגד, חניכיו של לופא קדוש היו מודעים לכך שהמשחק בשבת יכול לעשות את ההבדל בין קבוצת צמרת לקבוצת מרכז טבלה. באר שבע הגיעה למשחק לאחר שני נצחונות רצופים על חיפה וראשל"צ.

באר שבע עולה ליתרון ראשון בדקה ה-13 משער מרהיב של אלעד בונפלד בהתקפה מסודרת. בלסינג קקו תוקע את המסמר השני בארון של מכבי בדקה ה-58 ומעלה את ב"ש ליתרון מבטיח. שער העונה, כלל ללא מתחרים, נכבש בדקה ה-90 במספרת אדירה של אמיר אבוטבול וקובע גם את תוצאת הסיום של המשחק.

מ.ס אשדוד - הפועל ת"א 0:0

באשדוד קיוו מאד כי החיזוק שהביאה הקבוצה בדמותו של קנדאורוב יניב סוף סוף פרי. אשדוד חזרה לביתה שם גם ניצחה לאחרונה את מכבי נתניה. אלא שמאז שוב הפסידה פעמיים בחוץ וירדה למקום האחרון בטבלה. הפועל ת"א ניסתה מצידה להמשיך לעשות את העבודה כדי להיצמד לחיפה ולקוות, כמו בשבועיים הקודמים, למעידה של האלופה. כעת תוכל חיפה לחזור ולפתוח פער אם תנצח ביום שני את ראשל"צ.

מכבי נתניה - בני יהודה ת"א 0:1

חניכיו של גילי לנדאו נראים מצויין לאחרונה והנצחון הביתי הנוסף מקפיץ אותם כבר למקום הרביעי, הרבה הרבה מעבר למצופה בתחילת העונה. נתניה, שניצחה גם בסיבוב הקודם 1:2 בשכונה, עושה זאת שוב גם בבית.

אלי אוחנה וחניכיו ידעו עוד לפני המשחק כי הנצחון במחזור הקודם על אשדוד נתן להם קצת אויר לנשימה אך עדיין התחתית בוערת מתחת לרגליהם, בעיקר לאחר ההפסד היום.

את השער היחיד במשחק כבשה נתניה בדקה ה-27 משער של החלוץ גיא צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully