וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חדרה: איטורה עשוי לערוך בכורה, מי יפתח כמגן שמאלי?

16.2.2019 / 14:50

הצ'יליאני נאבק עם פלקושצ'נקו על המקום שפינה מאנג'ק המורחק, בלבול מתלבט בין מנחם לגרשון בצד שמאל וגם פריי מועמד ל-11. שלושה נאבקים על עמדת השוער של האורחת (א', 20:30, ספ' 1)

מחזור 23הסתיים17/02/2019
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (10)
  • פריי (35)
  • פאני (59)
1:3
  • (76) פרץ
הפועל חדרה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה

ז'ורז' מאנג'ק המורחק ורז מאיר הפצוע יחסרו למרקו בלבול, שעדיין מתלבט את מי להציב במקומם בהרכב מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) מול הפועל חדרה. המאמן תרגל את רמי גרשון וסאן מנחם לסירוגין בעמדת המגן השמאלי, כשנדמה כי לאחרון יש עדיפות קלה. במרכז המגרש נוסו מנואל איטורה שממתין לדקות הבכורה שלו וכן מקסים פלקושצ'נקו, כשעדיין לא ברור מי מהם יפתח. קרים פריי עשוי לתפוס את המקום של סינטאיהו סלליך או מוחמד עוואד, במשחק שיכול להעניק למכבי חיפה מקדמה רצינית במאבק על הפלייאוף העליון.

חלוץ הרכש ירדן שועה צפוי להמתין שוב על הספסל ולקראת המשחק התראיין לאתר הרשמי ואמר: "ראוי שמכבי חיפה תהיה בצמרת של הליגה ואני מקווה שזה יהיה איתי. המחשבות שלי כאן הן איך לקרוע רשתות וצריך לעבוד קשה בשביל זה. אני מאחל לעצמי להגיע הכי רחוק שאפשר".

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
זוכה ליתרון קל במאבק על המקום בהרכב. סאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

הפועל חדרה

ניסו אביטן מתלבט האם להמשיך לתת קרדיט לשוער חביב אוחיון למרות תחילת הדרך המאכזבת שלו בקבוצה, מאז הגיע כמושאל ממכבי תל אביב, או שמא לתת את הקרדיט לעומר חנין שכבר החליף העונה את אוסטין אג'ידה וגילה יכולת טובה. גם עדי טבצ'ניק, שפתח בשער בהפסד למכבי תל אביב, עוד נלקח בחשבון. הפועל חדרה תחסר את הבלם הפצוע דויד מתאוס וגם את המגן השמאלי מקס גרצ'קין, אותו צפוי להחליף יהב גורפינקל, המושאל ממכבי חיפה. דיא לבאבידי עדיין בספק, אבל ההערכה היא כי יוכל לפתוח. "ברור שמכבי חיפה במומנטום, אבל אנחנו באים כדי להוציא נקודות", אמר אחד השחקנים. "בעונה כזו מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

המאמן אביטן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מבינים שחיפה בכושר נהדר בעידן מרקו בלבול. יהיה קשה, אבל אנחנו לא מוותרים מראש על כלום. אנחנו באים לכל משחק ומבינים שאנחנו קבוצה שצריכה להוכיח מדי שבוע שהיא ראויה ולגיטימית. אני מעריך שהמאבק על הפלייאוף העליון יהיה צמוד וקשה עד המחזור האחרון. המאבק הזה לא יוכרע ביום ראשון בשום סיטואציה. אחרי המשחק מול בני יהודה, שם הדברים הלכו לנו פחות טוב, אנחנו רוצים לחזור ולהיראות טוב ולייצר תוצאה טובה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: סיידובה סומא נפרד מהשחקנים ועזב את ישראל

לכתבה המלאה
חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
יאבד את המקום בשער? חביב אוחיון/שלומי גבאי

טריוויה

* 24 מפגשים היו בין הקבוצות בכל המסגרות. הפועל חדרה ניצחה רק פעמיים, אבל בשני המקרים זה קרה בחיפה.

* הפעם האחרונה הייתה בנובמבר 1975, אז הירוקים אירחו ללא קהל והפסידו 1:0

* מכבי חיפה הפסידה חמש פעמים העונה בבית. רק לבני סכנין יש יותר הפסדים כמארחת.

* המאזן של מכבי חיפה בליגה מאז חזרתו של מרקו בלבול: חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו, חמישה משחקים ללא ספיגה והפרש שערים 4:10.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה
קהל: 13894

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully