וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: נבחרו 13 חברים חדשים להנהלת המועדון

14.2.2019 / 18:48

האדומים עמדו בהסדר מול רשם העמותות אליו הגיעו והרכיבו הנהלה חדשה של חברים שנבחרו מתוך 25 אנשים שהגישו את המועמדות שלהם

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

חברי ועדת האיתור להנהלת הפועל חדרה, בראשות השופט בדימוס אברהם טננבוים, בחרה לפני שעה קלה 13 חברים חדשים להנהלה של העמותה המנהלת את המועדון. כל זה בהתאם להסדר שהמועדון הגיע אליו עם רשם העמותות ואחרי שהסתיים תהליך בחירת ההנהלה החדשה, הפועל חדרה תוכל לקבל אישור ניהול תקין ל-2019.

חברי הוועדה ביקשו להדגיש כי הם היו מרוצים מאוד מריבוי המועמדים (25) והוסיפו כי כולם עשו רושם חיובי מאוד. בסופו של דבר הם בחרו 13, כאשר בדרך כלל נהוג לבחור להנהלה של קבוצת כדורגל 8-7 חברים בלבד. הנימוק של ההנהלה היה שחשוב להם שיהיה ריבוי אנשים טובים במערכת. השלב הבא הוא כינוס החברים שנבחרו לאסיפה ראשונה, במהלכה ייבחר הוועד המנהל של ההנהלה ומתוכו גם היו"ר.

החברים החדשים שנבחרו הם נמרוד אטיאס, דרור בונדר, גדעון בלום, מאור גריברג, שלמה יעקובוביץ', גיל כהן, שמואל כורזים, עמוס מימון, מאור מעודה, תמר סעדה, יקיר שוורץ, צבי שלום, רונן שפירא.

בינתיים בצד המקצועי בחדרה מבינים שהפסד למכבי חיפה עשוי להביא לכך שהקבוצה תאבד את המקום בשישייה הראשונה. בקבוצה חיזקו את השוער חביב אוחיון אחרי המשחק הלא טוב שלו נגד בני יהודה והבהירו לו שהם מאמינים בו מאוד.

אוהדי הפועל חדרה. שלומי גבאי
עידן חדש. אוהדי הפועל חדרה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully