וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה חוזה חדש, שון וייסמן מעכב את החלטתו

12.2.2019 / 7:00

לחלוץ הוצע להאריך את חוזהו בשלוש שנים, כשלטענת שחקנים בקבוצה הוא עדיין לא החזיר תשובה ועשוי לעבור לאירופה. במועדון מאמינים כי יחתום בסופו של דבר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שון וייסמן החליט בשלב זה לא לחתום על הארכת החוזה במכבי חיפה, כך נודע לוואלה! ספורט. לפי שחקנים בקבוצה, וייסמן קיבל לאחרונה הצעה להאריך את חוזהו בשלוש שנים, אבל כרגע מעדיף שלא להיענות לה כשייתכן כי בסוף העונה ימצה אופציות בליגות מאירופה. 

בחיפה הציעו לאחרונה ללא מעט שחקנים צעירים להאריך חוזה, בין היתר לעאיד חבשי ועופרי ארד, כשגם חוזהו של מוחמד עוואד שודרג. כחלק מהרעיון הזה להאריך חוזה לצעירים המובילים, גם וייסמן קיבל הצעה לשלוש שנים נוספות, אבל בינתיים כאמור הוא לא נענה וכפי הנראה מעוניין לבחון את הדברים לעומק לפני שיחתום על חוזה חדש.

שחקן מכבי חיפה שון וייסמן. יוסי ציפקיס
מכוון לאירופה. שון וייסמן/יוסי ציפקיס

יש לציין כי חוזהו של החלוץ בן ה-23 מסתיים בקיץ, כך שאם לא יאריך את ההתקשרות הוא יוכל לעבור לקבוצה אחרת ללא תמורה. אותם שחקנים מעידים כי וייסמן לא מכוון למעבר בתוך ליגת העל, אלא שואף לצאת לאירופה, לשם יוכל לעבור גם ללא דמי השבחה.

בחיפה אישרו שהוגשה לשחקן הצעה להארכת חוזה, אבל וייסמן טרם השיב. עם זאת, גורמים במועדון משוכנעים שהחלוץ יסכים בסופו של דבר להארכת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully