וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה נחת בבולגריה, לקראת המעבר הצפוי ללודוגורץ

11.2.2019 / 15:10

חלוץ בני יהודה טס לסכם את תנאיו בקבוצה הבולגרית, שתשלם עליו 800 אלף יורו. המשא ומתן הוא על מעבר לעונה הבאה, מכבי תל אביב תקבל 50 אחוז מהמכירה. קוויאר צפוי לחזור עוד 3-2 שבועות

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

מאוויס צ'יבוטה, חלוץ בני יהודה, נחת היום (שני) בבולגריה על מנת לסכם את תנאיו לקראת המעבר הצפוי שלו ללודוגורץ בקיץ הקרוב. על פי ההערכה, הקבוצה הבולגרית תשלם על ההעברה כ-800 אלף יורו. החלון בבולגריה פתוח עד סוף החודש, אך המעבר יתבצע רק בקיץ, והמשא ומתן שמתנהל הוא על העונה הבאה. יש לציין שלמכבי תל אביב יש 50 אחוזים ממכירה עתידית של צ'יבוטה, כך שחצי מהסכום יגיע אליה.

צ'יבוטה כבש אתמול (ראשון) צמד במהלך הניצחון של בני יהודה 0:4 על הפועל חדרה, שהחזיר את קבוצתו למקום השני בטבלת ליגת העל. צ'יבוטה הוא כרגע מלך השערים של הליגה עם עשרה שערים. אתמול הוא אמר: "אני עוד לא סגרתי בשום מקום, יש לי סוכנים שמטפלים בזה. כשהכול יהיה טוב, אנחנו נודיע. אני לא יודע מה יהיה. טוב לי פה, אני לא סובל פה". עם זאת, היום סוכנו דודו דהאן העלה תמונות שלו בשדה התעופה בסופיה. בני יהודה, כזכור, כבר מכרה בחלון הנוכחי עוד כובש מצטיין שלה, ירדן שועה, שעבר למכבי חיפה.

עוד בבני יהודה: קרלוס קוויאר, שנפגע אתמול במהלך המשחק מול הפועל חדרה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הוא צפוי לחזור למגרשים תוך שבועיים עד שלושה שבועות.

מאוויס צ'יבוטה נחת, סופיה, בולגריה. חשבון האינסטגרם של דודו דהאן, אתר רשמי
ברוך הבא. צ'יבוטה בבולגריה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של דודו דהאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully