וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "זה פיספוס, נמשיך להיאבק על מקום בפלייאוף העליון"

10.2.2019 / 23:35

מאמן בית"ר ירושלים דיבר באכזבה אחרי ה-1:1 נגד מכבי חיפה: "ניסינו הכל, לא הצלחנו לכבוש". חשש מקרע בשריר התאומים לקונטה. מאנג'ק לא ישחק נגד חדרה, חיימוב ומאבוקה ייעדרו מהדרבי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים התרחקה הערב (ראשון) מהפלייאוף העליון אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי בטדי נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. הצהובים-שחורים לא ניצלו את העובדה שהאורחים שיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-38, ולמרות ששלטו בקצב המשחק, לא הצליחו להכריע את ההתמודות ולהשיג ניצחון אל מול הקהל הביתי.

מאמן בית"ר, ניר קלינגר, אמר בסיום: "זה פיספוס. זה מאכזב מאוד, אבל אני חושב שניסינו הכל. במחצית השנייה, כשהמשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו, לא הצלחנו לכבוש. אנחנו לא מרימים ידיים, ממשיכים הלאה. יש עוד ארבעה משחקים, ולא נפסיק להיאבק עד לרגע האחרון על המקום בפלייאוף העליון".

בגזרתו של אנטואן קונטה, שנפצע כבר אחרי 16 שניות מתחילת המשחק בשריר התאומים ומירר בבכי בירידה מכר הדשא, ישנו חשש מקרע והוא צפוי לעבור בדיקות מקיפות בימים הקרובים.

שחקן בית"ר ירושלים טל בן חיים מאוכזב. יוסי ציפקיס
תחושת פיספוס בבית"ר. טל בן חיים/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק מאוכזב. יוסי ציפקיס
לא ישחק נגד חדרה. ז'ורז' מאנג'ק/יוסי ציפקיס

בצד הירוק, מכבי חיפה יכולה להיות מרוצה מהעובדה שהיא הצליחה להימנע מהפסד בטדי, וזאת למרות ששיחקה בעשרה שחקנים מאז הרחקתו של ז'ורז' מאנג'ק בדקה ה-38. הירוקים גם קטעו רצף של ארבעה הפסדים רצופים נגד בית"ר ירושלים, והם ינסו לחזור לנצח במחזור הבא, במשחק הביתי נגד הפועל חדרה. ז'ורז' מאנג'ק המורחק ייעדר מהמשחק הזה, גיא חיימוב וארנסט מאבוקה, שספגו צהוב חמישי, ייעדרו מהדרבי החיפאי בעוד כשבועיים.

מרקו בלבול אמר בסיום: "באנו במטרה לנצח את המשחק, שלטנו והתחלנו אותו מצוין. המשחק השתנה מרגע ההרחקה, בית"ר הפכה לדומיננטית ושלטה. הם לא הגיעו ליותר מדי מצבים בחצי השנה. מגיע לשחקנים שלי שאפו על מחצית שנייה טובה, על הקרבה ואופי. חבל על ההרחקה. קשה מאוד לשחק נגד כמו איכותית כמו בית"ר בטדי, במיוחד ב-10 שחקנים. בצורה בה המשחק הזה התפתח, מדובר בנקודה יקרה וחשובה".

שחקני מכבי חיפה רז מאיר, נטע לביא, סינטאיהו סלליך, קרים פריי, רמי גרשון, אטיין ריינן חוגגים עם הקהל. יוסי ציפקיס
הירוקים מעודדים בסיום וחוגגים עם הקהל שהגיע מחיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully